Mainostus

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

ViestiKirjoittaja sitä samaa » 13.01.2008 15.59

Lähestyn teitä tällä alueella, en mainosta tätä foorumia vastustaakseni vaan saadakseni lisää lätkästä innostuneita keskustelemaan vasta avatulle Siniviiva-foorumille. Foorumi ei ole generaattorilla luotu (toisin kuin tämä) vaan se on itse asennettu ja sitä on modattu. Foorumia tutkimalla löytää sen ominaisuuksia. Softa on vähäaukkoisempi päivitetty versio phpBB:stä, phpBB3. Alueita on hillitysti mutta tarpeeksi. Tervetuloa keskustelemaan ja ihmettelemään.

http://siniviiva.dy.fi

Terveisin,

Siniviiva ylläpito.

SINIVIIVA - KESKUSTELUA JA SPEKULOINTIA LÄTKÄSTÄ.
sitä samaa
Pallopoika

Pelastustyö ja sairaanhoito

ViestiKirjoittaja chesswinner » 05.02.2008 16.11

Tuohon keskittynyt foorumi löytyy osoitteesta http://www.foorumi.info/finem

Jos asiaan on kiinostusta niin mukaan vain, uusia jäseniä kaivataan. Foorumin luoja on tehnyt hyvää työtä ja aktiivisia jäseniä kaivataan.

Käykää nyt ainakin tutustumassa. Hyvin tehty foorumi on jo sinänsä katsomisen arvoinen.
chesswinner
Elävä legenda

Veikkausforum.com

ViestiKirjoittaja Herbiet » 31.07.2008 23.23

http://www.veikkausforum.com/index.php

Asiallinen vedonlyöntifoorumi, josta löytyy myös vaihtelevasti aktiivinen pokeriosio. Asiallista väkeä/keskustelua + hyviä vihjeitä. Kannattaa käydä tsiigaamassa :wink:
Herbiet
Pallopoika

Re: Mainostus

ViestiKirjoittaja Device » 17.08.2008 21.02

Helmikuun puolesta välistä olen pitänyt pystyssä vaihtoaitio foorumia joka keskittyy pääasiallisesti jääkiekkoon.

http://www.vaihtoaitio.urli.net/

Käyttäjiä on tullut jo ihan mukavasti, mutta koskaan niitä ei ole liikaa. Jääkiekosta kiinnostuneet, tervetuloa ja tietysti miksei muutkin urheilusta kiinnostuneet.
Foorumi jääkiekon ystäville, rekisteröidy www.vaihtoaitio.net
Device
Juniori

ViestiKirjoittaja maketzu » 22.08.2008 15.17

Tässä muutama:

http://makenet.org voit lisätä sivustoja linkkilistalle. Eri kategorioita.

http://leffa.makenet.org joka on keskittynyt, elokuviin ja sarjoihin ja lisäksi voi keskustella näyttelijöistä jne.

http://lemmikit.makenet.org jossa voi keskustella eri lemmikeistä.

Noihin foorumeille voisin ottaa moderaattoreita ja aluevalvojia. Lisäksi leffapalstalle leffa-arvostelijoita. Ja foorumeille olisi hyvä saada lisää aktiivista väkeä, niin saataisiin kilpailujakin niihin :)
maketzu
Pallopoika

Tulevan lottovoittajan blogi

ViestiKirjoittaja ekkekeke » 12.03.2009 23.07

Käykäähän lukemassa blogiani, joka käsittelee lottovoittajaksi tähtäävää projektiani, osoitteessa:

http://ekkekeke.blogit.fi/

Päivitän sitä päivittäin kunnes pääsen tavoitteeseeni ja ehkä myös senkin jälkeen...

keijo
ekkekeke
Pallopoika

ViestiKirjoittaja luuseri » 02.04.2009 14.42

http://areena09.phpbb.fi

minun urheilufoorumi
Natalie Darwitz 4ever
luuseri
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja rulezman » 02.04.2009 16.04

Taas yksi halpa kopio, onnea vaan yritykselle...
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja James » 05.04.2009 00.17

Myytinmurtajat foorumi - Liittykäähän keskusteluun jos katsotte Myytinmurtajia. On ollut tuolla aika hiljaista kun ei meinaa väkeä sinne löytyä [smilie=hesse_haudi.gif]
"Ja jos jokin asia on varma, se on aivan varma."
James
Olympiavoittaja

ViestiKirjoittaja James » 08.04.2009 23.41

Anteeksi tuplapostaus, mutta 24-foorumille olisi kiva saada lisää sarjan katsojia: CTU Headquarters
"Ja jos jokin asia on varma, se on aivan varma."
James
Olympiavoittaja

ViestiKirjoittaja Device » 24.06.2009 22.06

Täytyy nyt vielä kerran mainostaa. Lätkän ystävät liittykää http://www.vaihtoaitio.net sivustolle, tai ainakin käykää katsomassa. [headbang] Keskustelua on aina SM-Liigasta vaikkapa DEL-liigaan asti ja onhan tuota juttua kertynyt myös muista pienemmistä liigoista. Ja tässä kohtia voin sanoa, että tiedetään, jatkoaika on olemassa, mutta kyllä meidän foorumilla on useita jatkoajan kirjoittelijoitakin (Minä mukaan lukien). Käyttäjistä ei juurikaan ole pulaa tällä hetkellä, mutta ainahan hyville kirjoittajille on tilaa. Olemme myös lähiaikoina hommaamassa foorumille omaa domainia, joten kaikki mainokset ja sun muut tulevat poistumaan foorumilta. Rekisteröinti on helppoa ja nopea homma, ylläpito aktivoi tunnuksen samantien, kun pääsee paikalle.

Löytyyhän sieltä jo tämän foorumin Crick ja Jamesikin. [smilie=hesse_bow.gif]
Foorumi jääkiekon ystäville, rekisteröidy www.vaihtoaitio.net
Device
Juniori

ViestiKirjoittaja Allan » 15.09.2009 20.10

Hockeyland on jääkiekosta keskusteleva foorumi.
Heti ei tarvitse sanoa "taas joku uusi foorumi, eikö niitä ole jo", sillä tämä on tehty vanhan NHL-landian tilalle. Joten kiitän jokaista rekisteröityjää kunnolla: http://hockeyland.jouluserver.com/foorumi/index.php

käyttäjä tunnusta ei tarvitse aktivoida, joten rekisteröityminen vie huimat 30 sekuntia elämästäsi.

Niin...

Minun foorumilla (Hockrylandiassa) on valittua 2 Tuomaria.

Nyt toinen Tuomari erosi valvojan hommasta vähän ajan takia.
Ja nyt minä etsin toista tuomaria hänen tilalleen.

Tuomarin täytyy olla 15, mutta jos olet nuorempi niin kannattaa olla kuin 15.
Tuomarin pitäisi olla aktiivinen ja myös asiallinen.
Parempi on se puoli että käy myös sivustoilla aina kun kerkijää.

Eli jos olet kiinostunut Tuomarin työstä laitappas minulle vaikka YV:nä asiasta.
Kaikki halukkaat vain rohkeasti ilmoittautumaan minulle!
"Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla"
Allun ikuinen sivuprojekti ja kalastusta.urli.net
Allan
Apulaisvalmentaja

ViestiKirjoittaja Spurku » 28.09.2009 16.01

Kuva

www.urheilukeskus.org ->> Klikkaa foorumille. Foorumille on tulossa käyttäjäkommentointi ja Getaway portaali. Uusia VIP jäseniä hakusessa!

SM-Liigaa, NHL, Mestis + muut liigat, Jalkapalloliigat, WWE:tä, muuta vapaa painia ja yleisessä keskustelussa keskustelu kaikesta todella laajasti!

Rekisteröiminen on ilmaista ja suosittelen! Tämän tai huomisen päivän aikana foorumilla on GETAWAY PORTAALI ja käyttäjäkommentointi!

Urheilufoorumin ylläpito! Haluatteko urheilukeskuksen kotisivuille linkin tänne vaihdossa? [headbang]
Spurku
Juniori

ViestiKirjoittaja r2-d2 » 28.09.2009 17.06

Toihan on käytännössä ihan samanlainen foorumi kuin tämäkin ^^ Mulle ainakin riittää tämä yksi.
Pelicans - FC Barcelona - FC Lahti
Kuningas + Huuhkajat
r2-d2
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja Jonzku92 » 28.09.2009 17.18

r2-d2 kirjoitti:Toihan on käytännössä ihan samanlainen foorumi kuin tämäkin ^^ Mulle ainakin riittää tämä yksi.

Jep, tälle asenteelle Kuva
Tosin itse kirjoittelen silloin tällöin (muutaman kerran kuukaudessa) eräälle toiselle urheilua koskevalle foorumille, mutta tämä tulee näillä näkymin aina pysymään ykkösenä :cool:
"No niin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin."
-Voitto Liukkonen, Jalkapallon MM-kisoissa 1978
Jonzku92
Mr. Urheilu

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.09.2009 17.20

Jonzku92 kirjoitti:
r2-d2 kirjoitti:Toihan on käytännössä ihan samanlainen foorumi kuin tämäkin ^^ Mulle ainakin riittää tämä yksi.

Tosin itse kirjoittelen silloin tällöin (muutaman kerran kuukaudessa) eräälle toiselle urheilua koskevalle foorumille, mutta tämä tulee näillä näkymin aina pysymään ykkösenä :cool:

[smilie=hesse_bow.gif]

Kovin kyllä tosiaan on samanlainen foorumi kuin tämä, vaikka siellä taidetaan enemmän katella viestien määrään kuin niiden tasoon? :wink:
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Spurku » 28.09.2009 17.24

rulezman kirjoitti:
Jonzku92 kirjoitti:

[smilie=hesse_bow.gif]

Kovin kyllä tosiaan on samanlainen foorumi kuin tämä, vaikka siellä taidetaan enemmän katella viestien määrään kuin niiden tasoon? :wink:

Niin no. Onhan siellä hyviäkin puolia ja huonoja niinkuin täälläkin. Meidän ei ole ilmainen foorumi! Getaway portaali ja käyttäjäkommentointi tulossa. Kotisivut jne. Kaikkea mitä täältä ei löydy.. Ainiin Windows live messengeriä ja shoutcast widgettiä.. :)

E: Voihan siellä käydä tämän paikan juurella, jos kiinnostaapi.. [headbang]
Spurku
Juniori

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.09.2009 17.47

Mielenkiintoisen bongauksen myös tein, spurkin kirjoittama viesti urheilukeskuksen foorumille tulevasta alppihiihtokaudesta muistuttaa yllättävän paljon minun kirjoittamaani tänne :lol:

Spurkun:

Suomalaisittain kaudesta odotetaan taas komeaa. Poutiainen toivottavasti jatkaa siitä, mihin viime kaudella jäi, nyt voisi myös kristallipallon tai pari napata, olympiatalvikin edessä...

Miehissä sitten taas vaihteeksi hyviä uutisia, kun Kalle on saanut jalkansa hyvään kuntoon. Tavoitteena Vancouver ja sieltä mitali tai pari.

Sandellilta taas odotellaan sijoittumisia kymppisakkiin, Jukka Leino pisteille myös.

Minun:

Mäkeä taas kohtapuoliin lasketaan kovaa vauhtia alaspäin, kausi alkaa 25 päivä lokakuuta Söldenistä.

Suomalaisittain kaudesta odotetaan taas komeaa. Poutiainen toivottavasti jatkaa siitä, mihin viime kaudella jäi, nyt voisi myös kristallipallon tai pari napata, olympiatalvikin edessä...
Sanni Leinoselta odotetaan vieläkin aivan sitä lopullista läpimurtoa maailman eliittiin, pistesijojen pitäisi olla tällä kaudella edelleen selvää pässinlihaa puikasta.
Tii-Maria Romariltakin voidaan puikasta pisteitä odottaa.
Miehissä sitten taas vaihteeksi hyviä uutisia, kun Kalle on saanut jalkansa hyvään kuntoon, ja omien sanojensa mukaan on huipputikissä, tavoitteena Vancouver ja sieltä mitali tai pari.
Sandellilta taas odotellaan sijoittumisia kymppisakkiin, Leinon Jukkaa pisteille myös odotellaan.

Että silleen, ei mulla muuta, lähen saunaan [smile_wacky]
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Jonzku92 » 28.09.2009 18.09

:lol:

Vai onko niin, että rulezman pyörittää kahta foorumia :roll:
Mutta, ettei mene täysin poikasten touhuksi, jää keskustelu tästä aiheesta minun osaltani tähän.

E: Ehti käydä jo muokkaamassa.
"No niin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin."
-Voitto Liukkonen, Jalkapallon MM-kisoissa 1978
Jonzku92
Mr. Urheilu

ViestiKirjoittaja Verbal » 28.09.2009 21.27

Plagionti on pahasta. Valitettavasti itsekin olen joskus huomannut omia tekstejäni lainattavan vailla minkäänlaista lähdeviittausta.
Verbal
Tuomari

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu