Valvoja: Tuomaristo

![hesse_haudi [smilie=hesse_haudi.gif]](./images/smilies/hesse_haudi.gif)
Keskustelua on aina SM-Liigasta vaikkapa DEL-liigaan asti ja onhan tuota juttua kertynyt myös muista pienemmistä liigoista. Ja tässä kohtia voin sanoa, että tiedetään, jatkoaika on olemassa, mutta kyllä meidän foorumilla on useita jatkoajan kirjoittelijoitakin (Minä mukaan lukien). Käyttäjistä ei juurikaan ole pulaa tällä hetkellä, mutta ainahan hyville kirjoittajille on tilaa. Olemme myös lähiaikoina hommaamassa foorumille omaa domainia, joten kaikki mainokset ja sun muut tulevat poistumaan foorumilta. Rekisteröinti on helppoa ja nopea homma, ylläpito aktivoi tunnuksen samantien, kun pääsee paikalle.![hesse_bow [smilie=hesse_bow.gif]](./images/smilies/hesse_bow.gif)

![Cool [headbang]](./images/smilies/headbang.gif)
r2-d2 kirjoitti:Toihan on käytännössä ihan samanlainen foorumi kuin tämäkin ^^ Mulle ainakin riittää tämä yksi.
Jonzku92 kirjoitti:r2-d2 kirjoitti:Toihan on käytännössä ihan samanlainen foorumi kuin tämäkin ^^ Mulle ainakin riittää tämä yksi.
Jep, tälle asenteelle
Tosin itse kirjoittelen silloin tällöin (muutaman kerran kuukaudessa) eräälle toiselle urheilua koskevalle foorumille, mutta tämä tulee näillä näkymin aina pysymään ykkösenä

rulezman kirjoitti:Jonzku92 kirjoitti:r2-d2 kirjoitti:Toihan on käytännössä ihan samanlainen foorumi kuin tämäkin ^^ Mulle ainakin riittää tämä yksi.
Jep, tälle asenteelle
Tosin itse kirjoittelen silloin tällöin (muutaman kerran kuukaudessa) eräälle toiselle urheilua koskevalle foorumille, mutta tämä tulee näillä näkymin aina pysymään ykkösenä
![]()
Kovin kyllä tosiaan on samanlainen foorumi kuin tämä, vaikka siellä taidetaan enemmän katella viestien määrään kuin niiden tasoon?
![Cool [headbang]](./images/smilies/headbang.gif)
Suomalaisittain kaudesta odotetaan taas komeaa. Poutiainen toivottavasti jatkaa siitä, mihin viime kaudella jäi, nyt voisi myös kristallipallon tai pari napata, olympiatalvikin edessä...
Miehissä sitten taas vaihteeksi hyviä uutisia, kun Kalle on saanut jalkansa hyvään kuntoon. Tavoitteena Vancouver ja sieltä mitali tai pari.
Sandellilta taas odotellaan sijoittumisia kymppisakkiin, Jukka Leino pisteille myös.
Mäkeä taas kohtapuoliin lasketaan kovaa vauhtia alaspäin, kausi alkaa 25 päivä lokakuuta Söldenistä.
Suomalaisittain kaudesta odotetaan taas komeaa. Poutiainen toivottavasti jatkaa siitä, mihin viime kaudella jäi, nyt voisi myös kristallipallon tai pari napata, olympiatalvikin edessä...
Sanni Leinoselta odotetaan vieläkin aivan sitä lopullista läpimurtoa maailman eliittiin, pistesijojen pitäisi olla tällä kaudella edelleen selvää pässinlihaa puikasta.
Tii-Maria Romariltakin voidaan puikasta pisteitä odottaa.
Miehissä sitten taas vaihteeksi hyviä uutisia, kun Kalle on saanut jalkansa hyvään kuntoon, ja omien sanojensa mukaan on huipputikissä, tavoitteena Vancouver ja sieltä mitali tai pari.
Sandellilta taas odotellaan sijoittumisia kymppisakkiin, Leinon Jukkaa pisteille myös odotellaan.
![Wacky [smile_wacky]](./images/smilies/wacky.gif)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa