Valvoja: Tuomaristo

More *glitches* occurred in a deep red county in the key swing state of Wisconsin.
Roughly 13,400 ballots were counted by hand. Biden now leads by less than 20,000 votes.
The voting system: Election Systems & Software.
All the errors are running one way, towards Biden. #ICYMI

finishbetter kirjoitti:Toistan vielä kerran, VIRALLISTA vaalitulosta ei ole vielä olemassa, on vaan medioitten höpinää.
Ja tämä sama Domino softa laskee äänet Bidenille, kuka olisi uskonut

Uskot siis oikeasti, että vähintäänkin kolmesta osavaltiosta (huom. Bidenin voittamasta, kai nyt Trumpinkin voittamat tulee tutkia) löytyy satojAtuhansia virheellisesti laskettuja ääniä, että vaalitulos tulee tästä vielä muuttumaan?
Mutta jos 2/2 vaalipiiristä missä on laskettu äänet uudestaan "käsin" tulos on muuttunut Trumpin hyväksi. niin vaatisin uudelleen laskentaa jokaisessa piirikunnassa missä kyseinen softa on ollut käytössä. Ja ois muutenkin ihan hyväksi tarkistaa tulos, manuaalisesti.
En keksi päässäni näitä juttuja, seuraan vaan ns. vaihtooehto mediaa.
Toki jos et halua että sun foorumilla väitellään asiasta niin sekin on ihan ok. Päätät asioista.

Hei, nythän mä keksin! mä jaan nyt jutun, leikitään että olen vaihtoehtomedia: Maapallo ei ole litteä, vaan pyöreä! Shokkiwau!
Upposko ja onnistuin viimein kääntämään sut oikeille raiteille?
Toki jos et halua että sun foorumilla väitellään asiasta niin sekin on ihan ok. Päätät asioista.
Tottahan toki asiasta saa "väitellä", mutta kun vastapuolen argumentit ovat käytännössä täysin tuulesta temmattuja ja vailla minkäänlaista totuuspohjaa, niin aika heikoilla jäillähän tässä ollaan.

finishbetter kirjoitti:Oottele rauhassa.
Trump tulee voittamaan, ymmärrän että halu voittaaa on suuri. Mut joudut pettymään.

Debunkasiko kyseinen herra myös esim Russia gatein mitä demokraatit jaksoi jauhata 3 vuotta. ? Vai onko herra kenties joku Trump vihaaja ? Joka nyt yrittää päteä, ja sinä ostat sen koska se vastaa sun ajatusmaailmaa ?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa