Mainostus

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Re: Mainostus

ViestiKirjoittaja Verbal » 20.12.2009 19.49

Minä en ole kopioinut kenenkään viestiä. Minä olen kopioinut listasijoitukset ko. rankingista, mutta sehän nyt ei terveellä järjelläkään riko tekijänoikeuksia.

Kyse on siis siitä että minä olen kirjoitannut 21.11. seuraavat virkkeet:
"Suomen listasijoitus (54.) on siis parempi kuin kolmella huonoimmalla joukkueella, ja mielenkiintoisesti kisaisäntä Etelä-Afrikka on todella tämän listan mukaan kisojen heikoin joukkue."

...ja kuusi päivää myöhemmin nimimerkki Ufo on kirjoittanut toisaalle seuraavasti:
"Suomen listasijoitus (54.) on siis parempi kuin kolmella huonoimmalla joukkueella, ja mielenkiintoisesti kisaisäntä Etelä-Afrikka on todella tämän listan mukaan kisojen heikoin joukkue. Oikeasti pitäisin Uutea-Seelantia joukon huonoimpana lenkkinä."

Minulla ei ole mitään väliä sen suhteen vaikuttaako kyseinen henkillö tälläkin foorumilla. Kyse on siitä, että tässä on selvästi kopioitu minun tekstiäni, ja sinun luulisi palstan moderaattorina (mikäli en ole väärin asiaa ymmärtänyt) tekevän asialle jotain. Samanlaista kopiointiahan esiintyi silloin kun aiemmin kävit täällä mainostamassa foorumiasi.
Verbal
Tuomari

ViestiKirjoittaja Spurku » 20.12.2009 19.52

Verbal kirjoitti:Minä en ole kopioinut kenenkään viestiä. Minä olen kopioinut listasijoitukset ko. rankingista, mutta sehän nyt ei terveellä järjelläkään riko tekijänoikeuksia.

Kyse on siis siitä että minä olen kirjoitannut 21.11. seuraavat virkkeet:
"Suomen listasijoitus (54.) on siis parempi kuin kolmella huonoimmalla joukkueella, ja mielenkiintoisesti kisaisäntä Etelä-Afrikka on todella tämän listan mukaan kisojen heikoin joukkue."

...ja kuusi päivää myöhemmin nimimerkki Ufo on kirjoittanut toisaalle seuraavasti:
"Suomen listasijoitus (54.) on siis parempi kuin kolmella huonoimmalla joukkueella, ja mielenkiintoisesti kisaisäntä Etelä-Afrikka on todella tämän listan mukaan kisojen heikoin joukkue. Oikeasti pitäisin Uutea-Seelantia joukon huonoimpana lenkkinä."

Minulla ei ole mitään väliä sen suhteen vaikuttaako kyseinen henkillö tälläkin foorumilla. Kyse on siitä, että tässä on selvästi kopioitu minun tekstiäni, ja sinun luulisi palstan moderaattorina (mikäli en ole väärin asiaa ymmärtänyt) tekevän asialle jotain. Samanlaista kopiointiahan esiintyi silloin kun aiemmin kävit täällä mainostamassa foorumiasi.

Kerroppas, mitenkä voin tietää, että tuo teksti on kopioitu foorumiltasi?
Mistä voisin arvata että tuo on kopioitu foorumiltasi?
Spurku
Juniori

ViestiKirjoittaja rulezman » 20.12.2009 19.53

Eikä edes minkäänlaista anteeksi pyytöä, vaikka naama punasena huutaa, mutta onkin sitten ihan väärässä :tst:
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Spurku » 20.12.2009 19.56

rulezman kirjoitti:Eikä edes minkäänlaista anteeksi pyytöä, vaikka naama punasena huutaa, mutta onkin sitten ihan väärässä :tst:

Vastaappas kysymykseeni!! [headbang]

Spurku
Juniori

ViestiKirjoittaja Verbal » 20.12.2009 19.57

Spurku kirjoitti:Kerroppas, mitenkä voin tietää, että tuo teksti on kopioitu foorumiltasi?

Minulla ei ole foorumia.

Jos vertaat noita kahta tekstipätkää rinnakkain, niin tajuat varmasti että toinen niistä on suora kopio toisesta. Lisäksi aikaleimasta näet, että sinun foorumillesi kirjoitettu versio on ilmestynyt kuusi päivää minun kirjoittamani version jälkeen.
Verbal
Tuomari

ViestiKirjoittaja yGo » 20.12.2009 19.58

Spurku, mene hiekkalaatikolle! Paskin moderaattori ja foorumisti ikinä! Kopioija, rauhotu ny vähän, ja kerro totuus! Ja se on että olet kopioinut, kun omassa päänupissa ei ole asiaa, pitää kopioida toisten!
Forza AC Milan!
yGo
Andrea Pirlo

ViestiKirjoittaja rulezman » 20.12.2009 20.14

Spurku kirjoitti:
rulezman kirjoitti:Eikä edes minkäänlaista anteeksi pyytöä, vaikka naama punasena huutaa, mutta onkin sitten ihan väärässä :tst:

Vastaappas kysymykseeni!! [headbang]

Ehkä kannattais ensi vähän miettiä ja selvitellä asioita, ennen ku tulee tänne huutamaan.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Spurku » 20.12.2009 20.34

Ymmärrätkö, mistä olisin voinut tietää että toi on teidän foorumilta, kun en ole lukenut TEIDÄN FOORUMIANNE, KUIN VÄLILLÄ TÄTÄ MAINOS topicia!!??
:box:

E: yGo pikkuinen tieto sinullekin. Olen foorumilla Spurku, en Ufo.. :1:
Spurku
Juniori

ViestiKirjoittaja yGo » 20.12.2009 20.36

Älä tee itestäs idioottia!
Forza AC Milan!
yGo
Andrea Pirlo

ViestiKirjoittaja Spurku » 20.12.2009 20.38

yGo kirjoitti:Älä tee itestäs idioottia!

Ei jumalauta.. :laugh: Hauskaa postailla tätä keskustelua eteenpäi xDD
foorumillanne saattaa olla yön aikana tullut 900000 käyttäjää ja 9 000 000 000 viestiä.. :laugh: Älkää pelätkö ei spämmi botit pahaa tee xD
Spurku
Juniori

ViestiKirjoittaja Verbal » 20.12.2009 20.44

Et ehkä voinutkaan tietää, mutta nyt kun sinulle on asiasta ilmoitettu niin odotan sinun tekevän asialle jotain. En voi edes yrittää ottaa vakavasti foorumia, jossa ei noin härskiin kopiointiin puututa mitenkään.

Ja koska tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun kopiointia foorumillasi harrastetaan, niin kehotan seurailemaan asiaa tarkemmin. Ajoittainen laadunvalvonta ei ole lainkaan pahasta.
Verbal
Tuomari

ViestiKirjoittaja r2-d2 » 20.12.2009 22.14

Minkä ikänen muuten olet spurku? [smile_wacky]
Pelicans - FC Barcelona - FC Lahti
Kuningas + Huuhkajat
r2-d2
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja yGo » 21.12.2009 10.28

Spurku, mitä järkeä sun on enää ees postailla tähän topicciin? Annoit ton su kopsu-keskuksen linkkis, ketään meitä ei tunnu kiinnostavan vittuakaan? Mitä toi sun ininäs auttaa, kysynpä vaan, kun ei ketään tunnu meistä kiinnostavan?
Forza AC Milan!
yGo
Andrea Pirlo

ViestiKirjoittaja Aikapommi » 23.01.2010 21.20

Aina pitää olla jotain tekemistä, joten tulipahan tehtyä yhdelle Suomen kovimmista yhtyeistä (omasta mielestäni) fanisivut&foorumi;

Raaka-aine on suomalainen rock-bändi, joka perustettiin vuonna 1995 Tampereella. Laulaja kitaristi Aapo Kaskinen oli mukana perustamassa bändiä ystävänsä Erkki Lempisen kanssa. Bändi löysi nopeasti lisäjäseniä ja siittä alkoi kova työ, siis soittaminen. Ensimmäinen demo levy näki päivänvalon vuonna 1998. Vuonna 2006 bändi äänitti ensimmäisen EP:n, Tuomittu. Kovan työn tuloksena Raaka-aine solmi levytyssopimuksen Hyean Recordsin kanssa vuonna 2009 ja uusi levy on odotettavissa huhtikuussa!

http://ra.jouluserver.com/sivusto/index.php tai lyhemmin http://raf.urli.net Tervetuloa!
Vai miten se oli?
Aikapommi
Mr Urheilu

ViestiKirjoittaja nettiarpa » 06.04.2010 15.35

Suomalaisille arpojen ystäville on julkaistu uusi sivusto, joka tarjoaa yli 60 peliä pelattavaksi.

Uusi käyttäjä saa itselleen 5 euroa ilmaista pelirahaa, jolla hän voi pelata haluamiaan nettiarpa sivuston pelejä.

Tarjolla on myöskin urheiluaiheisia arpoja tosi urheilijoille.

Pääpalkintojen suuruus on tähtietieteellistä kokoa, sillä 3wow arvalla voit voittaa itsellesi jopa miljoona euroa!

Arpojen palautusprosentti on 95%, joka on raaputusarvoissa uskomattoman suurta luokkaa.

Lisäksi näissä arvoissa päävoitto on aina olemassa, eli jos joku pelaaja voittaa kyseisen arpasarjan päävoiton, niin samasta sarjasta ei enää myydä arpoja vaan luodaan uusi arpasarja pelattavaksi.

Liity sinäkin nettiarpa.com sivuston jäseneksi ja muuta elämäsi kerta heitolla :1:

Kuva
nettiarpa
Pallopoika

ViestiKirjoittaja Allan » 13.06.2010 10.37

Hoi!
Itte tein joskus niitä gene foorumeita, eihän niissä ollut mitään järkee. Hävettää nyt kun ajattelee mitä sitä teki niin monella turhan päiväisellä foorumilla.
Nyt jälkeen päin vuoden 2009 lopussa aloitin omien sivujen teon omalle sivutilalle. Itse en halua, että kotisivut ovat omia pärstän kuvia täynnä, joten aloitin pitkän sivuprojektin aiheesta joka kiinostaa minua, eli eräily. (Hieno lause, 10 pilkkua Huom! Pittää katsoa tarkkaan sivuilla nuita minulle tuttuja "kirotus virhetä", antakaa palautetta niistä
Myöhemmin tein pääsivun (http://allu.viuhka.fi/) ja sieltä pääsee minun kaikille sivuille missä olen ylläpitäjä/moderaattori. Osa sivuista (NHL-tarinoita ja kelkkailemaan.tk:ssa) ei ole mtn kun ei innosta talviset urheilut kesällä. Sivut ovat e107 pohjalla, mutta Erämaa.tk:on sivut koodaan joskus itse, sen lupaan. Lisäksi tuo tyhmä Erämaa.tk nimi vaihtuu sen myötä sitten.
Erämaan foorumilla on nyt käynnissä kuukauden aktiivisuus palkinto ja lisäksi kalastuskuva kilpailu.

Kalastajanpojan sivut tehdään pitkällä kärsivällisyydellä, enkä tätä viestiä mainostuksella kirjoita vain siksi että saan palautetta ja kehitysideoita.

Eli minun sivut ovat osoitteessa http://allu.viuhka.fi/ ja edistynein sivu on http://eramaa.tk/ antakaa palautetta ja päivittelen tähän topikiin kaikkea mahdollista!
"Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla"
Allun ikuinen sivuprojekti ja kalastusta.urli.net
Allan
Apulaisvalmentaja

ViestiKirjoittaja Capello » 08.08.2010 14.47

FORMULA 1 FANIT HUOMIO!

Nyt olisi tarjolla uusi, pelkästään Formuloihin keskittyvä foorumi! Se on vasta tehty, mutta materiaalia on ja tulee olemaan paljon. Rekisteröityminen on vaivatonta ja nopeaa. TERVETULOA!

http://p1.foorumi.info/formulaforum/index.php
Capello
Pallopoika

ViestiKirjoittaja Aikapommi » 08.08.2010 20.27

^ No ei nyt täysin mahdottomalta vaikuta, mutta mitä sitä toista foorumia tekemään kun löytyy jo paikka missä voi formuloista keskustella. Enkä tarkoita tätä foorumia ;) Voisitte kyllä ihan domainin hommata...
Vai miten se oli?
Aikapommi
Mr Urheilu

ViestiKirjoittaja volcco » 14.11.2010 15.49

Moikka!

Kuva

Tässä olisi nyt urheilun rinnalla tarjolla yleistä keskustelua! http://www.salakapakka.net | foorumi on nyt kovassa kasvussa ja käyttäjiä, viestejä tullut ihan mukavasti. Tarvitseeko urheilufoorumi lisämainostusta ja käyttäjiä? Nyt on mahdollisuus saada oma banneri täysin ilmaiseksi Salakapakan etu headeriin. (jos olet kiinnostunut mainospaikasta ota yhteyttä ylläpitäjään).

Elikkä jos siis yleinen höpöttely kiinnostaa, liittykää vain! Foorumilla on myöskin julkkisgalleria, tosin ne vaatii sisäänkirjautumisen!

Info sivu (wiki, hieman keskeneräinen) http://www.salakapakka.net/info

Ystävällisin terveisin, Salakapakka!
www.salakapakka.net

Muistathan käydä myös Salakapakan infopisteessä! Kuva
volcco
Pallopoika

ViestiKirjoittaja Torsti » 13.01.2011 21.27

Kultti.org on vasta auennut suomalainen elokuviin ja televisiosarjoihin painottunut keskustelufoorumi, joka etsii aiheesta kiinnostuneita kirjoittelijoita ja valvojia.

Tervetuloa keskustelemaan osoitteeseen http://www.kultti.org!
Torsti
Pallopoika

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu