Valvoja: Tuomaristo
Verbal kirjoitti:Minä en ole kopioinut kenenkään viestiä. Minä olen kopioinut listasijoitukset ko. rankingista, mutta sehän nyt ei terveellä järjelläkään riko tekijänoikeuksia.
Kyse on siis siitä että minä olen kirjoitannut 21.11. seuraavat virkkeet:
"Suomen listasijoitus (54.) on siis parempi kuin kolmella huonoimmalla joukkueella, ja mielenkiintoisesti kisaisäntä Etelä-Afrikka on todella tämän listan mukaan kisojen heikoin joukkue."
...ja kuusi päivää myöhemmin nimimerkki Ufo on kirjoittanut toisaalle seuraavasti:
"Suomen listasijoitus (54.) on siis parempi kuin kolmella huonoimmalla joukkueella, ja mielenkiintoisesti kisaisäntä Etelä-Afrikka on todella tämän listan mukaan kisojen heikoin joukkue. Oikeasti pitäisin Uutea-Seelantia joukon huonoimpana lenkkinä."
Minulla ei ole mitään väliä sen suhteen vaikuttaako kyseinen henkillö tälläkin foorumilla. Kyse on siitä, että tässä on selvästi kopioitu minun tekstiäni, ja sinun luulisi palstan moderaattorina (mikäli en ole väärin asiaa ymmärtänyt) tekevän asialle jotain. Samanlaista kopiointiahan esiintyi silloin kun aiemmin kävit täällä mainostamassa foorumiasi.

rulezman kirjoitti:Eikä edes minkäänlaista anteeksi pyytöä, vaikka naama punasena huutaa, mutta onkin sitten ihan väärässä
![Cool [headbang]](./images/smilies/headbang.gif)
Spurku kirjoitti:Kerroppas, mitenkä voin tietää, että tuo teksti on kopioitu foorumiltasi?
Mistä voisin arvata että tuo on kopioitu foorumiltasi?
Spurku kirjoitti:rulezman kirjoitti:Eikä edes minkäänlaista anteeksi pyytöä, vaikka naama punasena huutaa, mutta onkin sitten ihan väärässä
Vastaappas kysymykseeni!!
Kerroppas, mitenkä voin tietää, että tuo teksti on kopioitu foorumiltasi?
Mistä voisin arvata että tuo on kopioitu foorumiltasi?

yGo kirjoitti:Älä tee itestäs idioottia!
Hauskaa postailla tätä keskustelua eteenpäi xDD
Älkää pelätkö ei spämmi botit pahaa tee xD![Wacky [smile_wacky]](./images/smilies/wacky.gif)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa