Valvoja: Tuomaristo

Nasty kirjoitti:Joukkueiden määrää pitäisi pikemminkin nostaa, tai sitten poistaa Ilves / Tappara tai HIFK / Jokerit liigasta ja Mestiksestä nostettaisiin joku. Pääkaupunkiseudullakaan tuskin on enää talvisin ulkojäitä? Ei ainakaan pitkän aikaa. Pohjoisemmissa kaupungeissa tulisi noston seurauksena jääkiekkobuumi ja saataisiin nuoria, jotka pääsisivät talvisin ulkojäillä, joista kuitenkin tärkeimmät taidot hankitaan.
Crick kirjoitti:Nasty kirjoitti:Joukkueiden määrää pitäisi pikemminkin nostaa, tai sitten poistaa Ilves / Tappara tai HIFK / Jokerit liigasta ja Mestiksestä nostettaisiin joku. Pääkaupunkiseudullakaan tuskin on enää talvisin ulkojäitä? Ei ainakaan pitkän aikaa. Pohjoisemmissa kaupungeissa tulisi noston seurauksena jääkiekkobuumi ja saataisiin nuoria, jotka pääsisivät talvisin ulkojäillä, joista kuitenkin tärkeimmät taidot hankitaan.
Et voi olla tosissasi..? Nuo edellä mainitut joukkueet ovat koko liigan selkäranka! Liigan värikkäimmät joukkueet kun poistetaaan, niin ei ainakaaan tarvitse odottaa mielenkiintoisia pelejä.
Nuorten harjoittelustahan tuo koko homma lähtee liikkeelle, eli sieltä homma kiikastaa. "Kaikki pelaa" -periaate pitäisi heittää romukoppaan ja keskittyä yksilöiden taitoihin. Sieltä ne uudet teemuselänteet ja sakukoivut tulevat.

Nasty kirjoitti:
Lähinnä oli heitto tuo että paikkakunnalla olisi vain yksi SM-liiga joukkue. Ja tuotahan juuri hain, että saataisiin enemmän nuoria ja nimenomaan ulkojäille höntsäämään. Pelkissä joukkueen järjestämissä harjoituksissa ei kovaksi pelimieheksi kehity. Ja suurilla paikkakunnilla lisäisi kilpailua jos olisi yks ns. "ykkösjoukkue".

rulezman kirjoitti:Mitä jos samantien lopetetaan koko jääkiekko? Voidaan siirtyä järkevimpiin lajeihin...

Jokkeri kirjoitti:rulezman kirjoitti:Mitä jos samantien lopetetaan koko jääkiekko? Voidaan siirtyä järkevimpiin lajeihin...
Kait tajusit että viestissäni oli ironiaa. Jääkiekko on suomen suosituin urheilulaji ihan vain vinkiksi.

rulezman kirjoitti:Tästä saisi taas vaikka minkälaisen väittelyn aikaan, mutta jätetään nyt väliin, toiset pitää lätkästä, toiset eivät...

Jokkeri kirjoitti:rulezman kirjoitti:Tästä saisi taas vaikka minkälaisen väittelyn aikaan, mutta jätetään nyt väliin, toiset pitää lätkästä, toiset eivät...
Kait se vähän johtuu asuinpaikastakin. Esimerkiksi kotkassa koripallo taitaa olla suosituinta ja Loimaalla pesäpallo jne. Minä olen paljasjalkainen helsinkiläinen ja käynyt Jäähalleilla vuodesta 1992. Ai niin mitkäs ne teidän suosikkilajit ovat?
![Porpcorn [hesse_popcorn]](./images/smilies/hali_popcorn.gif)

Jokkeri kirjoitti:rulezman kirjoitti:Tästä saisi taas vaikka minkälaisen väittelyn aikaan, mutta jätetään nyt väliin, toiset pitää lätkästä, toiset eivät...
Kait se vähän johtuu asuinpaikastakin. Esimerkiksi kotkassa koripallo taitaa olla suosituinta ja Loimaalla pesäpallo jne. Minä olen paljasjalkainen helsinkiläinen ja käynyt Jäähalleilla vuodesta 1992. Ai niin mitkäs ne teidän suosikkilajit ovat?
Nasty kirjoitti:Ja hissi kulkee ihan ylös asti. Olen edelleen sitä mieltä, että vain HIFK/Jokeri faneja ei kiinnostaisi jos jompikumpi putoaisi. En tiedä, onko nykyaikana SM-liigassa moisia klassikko-otteluja kuten TPS - Jokerit ennen oli. Ja olen tällä kaudella ollut katsomassa TPS - HIFK ja TPS - Ässät ja jälkimmäinen oli huomattavasti parempaa. Siinä taputettiin hienoille yksilösuorituksille, eikä "ajeluille" kuten HIFK pelissä.

Anzta kirjoitti:* HPK - Ilves
* Jokerit - JYP
* Pelicans - HIFK
* Ässät - Kärpät
Tuollaisia pelejä siis huomenna luvassa. Valitettavasti itse en pääse seuraamaan Jokereiden peliä ennen kuin helmikuussa, mutta jännätään radion kautta mahdollisesti. Jokereilla edessä "6 pisteen peli". Voitto olisi tultava jos mielitään runkosarja voittaa.
Eikös muuten Tomek Valtosen paluu pitänyt tapahtua tammikuun alussa?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa