Valvoja: Tuomaristo

M1999 kirjoitti:Jahas repeämä akillesjänteessä Wilmalla - siinä meni sitten sekä haaveet EM että Olympiamitaleista. Akillesjännevammoista lienee mahdoton palautua huippukuntoon kesäksi, jos nyt edes kilpailee kesällä
M1999 kirjoitti:Niin mun alkuperäinen kommenttihan koski nimenomaan sitä, että mitalimahdollisuudet EM ja Olympiakisoissa taisivat mennä akillesjännevammaan. Sivulauseessa sitten mainitsin että kilpaileekohan edes kesällä.
Kilpailukausi lähes varmuudella alkaa munkin mielestä jossain vaiheessa, mutta että olisi mitalikunnossa, niin se on hyvinkin kyseenalaista. Fyysisen toipumisen lisäksi pitäisi vielä seiväshypyn kaltaisessa lajissa selättää ne henkiset haasteet, epävarmuudet tai pelkotilat mitä akillesjännevamma tuo.
Toki Rulle voi vapaasti uskoa, että kaikki on niinkuin ennenkin ja vammalla ei mitään merkitystä kun jahdataan EM ja Olympiamitaleita. Ja miksi Wilma näin puhuu ettei vaikuta mitenkään - ehkä vaan siksi että urheilijan on tärkeä itselleen vakuuttaa niin.
Jos asiaa ulkopuolelta järjellä ajattelee, niin kyllä todella merkittävä haaste on mitalimahdollisuuksia ajatellen vai onko Rulle nähnyt urheilijan joka akillesjännevammasta kärsittyään pystyy vetämään samalla kaudella omalla parhaalla huipputasollaan. Mä olen nähnyt tosiaan kymmeniä - eikä onnistu.
Kun ei tässä kaikkien tarvi olla naiveja fanipoikia
Toki toivotaan että Wilma on Pariisissa mitaleilla, mutta kun se vaatinee sen 480-495 puhtaasti, eikä 470-475 (tämä akillesjännevamma juuri tämän eron saattaa tuoda)
M1999 kirjoitti:No jäitä hattuun, katsotaan nyt se taso ensin
Murrolta ei EM ja Olympialaisista mitään kädenlämpöistä 5-8 sijaa ja tuloksia 470-480 odoteta
Mitalit pitää tulla, yhtään vähempään ei voi tyytyä, uutta SE ja olympiakultaa mielellään, joten katsotaan nyt miten akillesjännevamma vaikuttaa

Paluu Kilpailut, tulokset yms.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa