On tullut selväksi että sä haluat joukkueeseen mieluummin kaksi heittäjää jotka eivät pysty heittämään.
Itse ainakin haluan joukkueeseen kolme parasta miestä. Mikset itse haluaisi?
Ruuskanen ei edes 80m viime vuonna ja nyt vuoden raihnasempi. Olisi mielenkiintoiset nämä sun valinnat Ruuskanen, Helander, Kuusela
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että tämä olisi minun kisajoukkueeni? Et tosiaan taida olla ihan penaalin terävin kynä, tokkopa edes tussin tasolla.
Jaa mutta ethän sä uskalla sanoa mitään joukkuetta tai mielipiteitä yleensäkään
No nyt kun noin nätisti kysyit; tällä hetkellä Tokioon ovat lähdössä Kuusela, Etelätalo ja Helander. Mielestäni näitä on kuitenkin varsin hedelmätöntä vielä speluloida, vaan odotetaan miltä tilanne näyttää Vaasan jälkeen.
Selvää on, että Lassia on vaikea joukkuuesta pudottaa. Kovimmat kansainväliset näytöt parilta viime vuodelta. Oikeastaan vain se skenaario pudottaa Lassin pois, jos Kuuselan lisäksi vielä kaksi muutakin kaveria heittää kasivitosen ja toinen näistä ei ole Lassi itse.
Kerro toki ihmeessä, että mitä muita "mielipiteitä yleensäkään" en ole uskaltanut sanoa? Kerro nyt hei ees yks, pliiisss. Lupaan vastata

Sanot noita ympäripyöreitä latteuksia että karsitaan sitten.
Ööh, tottakai karsitaan, milläs sen joukkueen muuten saa selville, kun valintakelpoisia urheilijoita on edustuspaikkoja enemmän? Huutoäänestyksellä?
Otetaan Laine mukaan, lupaava junnu. Mut ei kelpaa sulle, onko liian nuori vai? Säilyykö terveenä liian paljon.
Kannattaako tällaisia suomalaisia nuoria urheilijoita edes harkita, kun ura lähtee kuitenkin alamäkeen T: M1999
Heikkolaatuinen purkaus, annetaan arvosanaksi 2,5/5, ei maistunut salami, vaan suolaiset ärripurrit.