Valvoja: Tuomaristo

rulezman kirjoitti:Lajin rankingin 1, 4 ja 5 oma joukkueensa ja 2, 3 ja 6 toinen joukkue.
Geb Mo kirjoitti:rulezman kirjoitti:Lajin rankingin 1, 4 ja 5 oma joukkueensa ja 2, 3 ja 6 toinen joukkue.
Ei toimi. Sama urheilija voisi joutua kisailemaan joukkueessa A 100 metrillä ja B:ssä 200 metrillä. Lisäksi katsojilla olisi hienoisia vaikeuksia hahmottaa, kuka edustaa mitäkin joukkuetta. Urheilijan paikkakunta auttaa hieman.

Geb Mo kirjoitti:Sitten on vielä se vaihtoehto jäljellä, että Ruotsin tilalle vaihdetaan Norja. Siinä ottelussa tosin tulee turpaan niin, että tukka lähtee.

Volmari kirjoitti:Ainakaan minä en innostuisi kannattamaan tiettyä suomalaisjoukkuetta vastaan toinen suomalaisjoukkue, oli niiden jakoperuste mikä hyvänsä.

varis kirjoitti:Volmari kirjoitti:Ainakaan minä en innostuisi kannattamaan tiettyä suomalaisjoukkuetta vastaan toinen suomalaisjoukkue, oli niiden jakoperuste mikä hyvänsä.
Kumpaa pesäpallossa kannatat?
varis kirjoitti:varis kirjoitti:Volmari kirjoitti:Ainakaan minä en innostuisi kannattamaan tiettyä suomalaisjoukkuetta vastaan toinen suomalaisjoukkue, oli niiden jakoperuste mikä hyvänsä.
Kumpaa pesäpallossa kannatat?
Et näköjään kumpaakaan. Eli miksei yleisurheilussa voisi järjestää tälläistä hassuttelu-ottelua? Eihän tässäkään nyt kliinisesti ole muuta tarjolla kuin omia ennätyksiä, Suomen ennätyksiä ja ehkä myös tulosrajoja myöhemmän syksyn Timanttikisoille. Olympiaunelmakaan ei ainakaan kauemmaksi karkaa kuin pesäpallossa.
Paluu Kilpailut, tulokset yms.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa