Valvoja: Tuomaristo

varis kirjoitti:Utriainen pitää välivuoden..

kirja kirjoitti:Itse iloitsin seiväshypyssä eniten Elina Lampelasta. Muutama vuosi sitten puhuttiin, että Suomessa on kaksi erittäin lupaavaa junioria: Wilma Murto ja Elina Lampela. Sitten Murto teki läpimurtonsa ja Lampela jäi vähän unohduksiin. Nyt neljäs sija antoi lupauksia paremmasta.
Selostajat väittivät, että Suomen kaikkien aikojen kymmenestä parhaasta kahdeksan olisi ollut mukana näissä kilpailuissa, joten kokonaisuutena tilanteeseen ei varmaankaan voi olla pettynyt.
~kirja
varis kirjoitti:Haatainen jäi puolen metrin päähän 70m:stä, toivottavasti ei tähän katkea putki.

joe kirjoitti:Haatainen karsiutui myös, finaaliin otetaan kymmenen parasta jos ei ole enempää 74m ylittäneitä ja ei ole.
joe kirjoitti:kirja kirjoitti:Itse iloitsin seiväshypyssä eniten Elina Lampelasta. Muutama vuosi sitten puhuttiin, että Suomessa on kaksi erittäin lupaavaa junioria: Wilma Murto ja Elina Lampela. Sitten Murto teki läpimurtonsa ja Lampela jäi vähän unohduksiin. Nyt neljäs sija antoi lupauksia paremmasta.
Selostajat väittivät, että Suomen kaikkien aikojen kymmenestä parhaasta kahdeksan olisi ollut mukana näissä kilpailuissa, joten kokonaisuutena tilanteeseen ei varmaankaan voi olla pettynyt.
~kirja
Jaa, olikohan kymmenestä kahdeksaa. Ainakaan eivät olleet Vanessa Vandy sekä Tiina Taavitsainen jotka käsittääkseni kuuluu TOP10:in. Listausta minulla ei ole, varikselta varmaan löytyisi. Erica Hjerpe, joka myöskin kuulunee listalle, taisi olla karsinnoissa, Aino Siitonen on hiipunut, samoin Minna Nikkanen. Voi olla niinkin että Alisa Strömberg kuuluu TOP10:iin, ei ole täällä seiväshypyssä, 100 metrin listalla näin, syytä en tiedä, lienee loukkaantuminen.
Elina Lampela on vasta 20 vuotta. Tammikuussa 2017 olin seuraamassa hallikisoja Oulussa ja minulla oli tilaisuus jututtaa Lampelan valmentajia, joita oli kaksi. Nimeänsä en tiedä mutta kumpikaan ei ollut Aulis Kairento, olivat nuorempia miehiä. Valmentajansa kertoivat että Lampela on koko ajan ollut samassa tai vastaavassa kunnossa kuin aikoinaan oli ylittäessään 432, syy miksei pystynyt enää samaan lienee henkinen, valmentajat eivät tienneet mikä oli syy. Nyt Lampela ylitti kuitenkin 420 joka taitaa olla hänelle paras tulos vuosiin. Toivotaan että Lampela jatkaa kehitystään samoin kuin toinen nuori oululainen Henriikka Könönen joka sai pronssia Oulun Kalevan kisoissa 2016 mutta ainakaan huomattavaa kehitystä ei ole näkynyt.

Paluu Kilpailut, tulokset yms.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa