varis kirjoitti:Se mitään maksa, senku näpyttelee siihen 20:n tilalle 100 tai vaikka 1000.
Ohoh, näyttäs toimivan
Valvoja: Tuomaristo
varis kirjoitti:Se mitään maksa, senku näpyttelee siihen 20:n tilalle 100 tai vaikka 1000.

chesswinner kirjoitti:Meni tietokone vaihtoon niin katosi myös nippu vedonlyöjälle hyödyllisiä linkkejä.

Gary kirjoitti:Joskus oon miettiny miksi noissa hyppylajeissa ei voisi olla vaikka 50 cm ponnistusalue josta mitattaisiin reaaliponnistuskohdasta hypyn pituus.

Gary kirjoitti:Joskus oon miettiny miksi noissa hyppylajeissa ei voisi olla vaikka 50 cm ponnistusalue josta mitattaisiin reaaliponnistuskohdasta hypyn pituus.
99v kirjoitti:Gary kirjoitti:Joskus oon miettiny miksi noissa hyppylajeissa ei voisi olla vaikka 50 cm ponnistusalue josta mitattaisiin reaaliponnistuskohdasta hypyn pituus.
Se olis tosi tylsää. Koko lajin jännitys piilee siinä miten hyvin saa askeleensa sovitettua lankulle. Yhtä hölmöä kuin jos satasen tuloksissa loppuajasta vähennettäis reaktioaika
Gary kirjoitti:Aregavi otti Ruotsiin pistesijan

rulezman kirjoitti:Tulin tässä miettineeksi, että Kenialla voisi olla jopa saumat mitalitilaston voittoon, etenkin kun pikamatkoilla mitalit näyttävät jakautuvan aika tasaisesti Jamaikan ja USA:n välillä. Ainakin miesten tonnivitosella ja naisten kasilla tulossa kultaa Kenialle, todennäköisesti miesten kasiltakin. Miesten 400 aidat, naisten maraton, keihäänheitto ja naisten 5000 mahdollisia kultalajeja. Ehkä jopa miesten pitkästä viestistä voisi mitali irrota, tuskin kultaa kuitenkaan.

chesswinner kirjoitti:Suomeen huomenna värisuora?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa