IS Liigapörssi

Selostajat, urheiluvideot, manageroinnit ja muut kilpailut.

Valvoja: Tuomaristo

IS Liigapörssi

ViestiKirjoittaja Crick » 29.02.2008 12.50

Kuinka moni pelaa täällä tätä jääkiekon SM-liigan virtuaalimanageripeliä? Pelissähän ostetaan ja myydään SM-liigan pelaajia ja pisteitä saadaan sen mukaan, miten pelaajat oikeasti peleissä pelaavat. Jokainen pelaaja on hinnoiteltu erikseen ja hinta muuttuu päivittäin peliesitysten (=pisteiden) ja myyntien/ostojen kautta. Joka jakson alussa on rahaa 2 000 000 rakentaa joukkuetta, jossa siis on maalivahti, kaksi puolustajaa ja kolme hyökkääjää. Jaksoja on kaikkiaan viisi.

Itse olen pelannut jo monta vuotta ja olemme kavereiden kanssa saaneet lisäjännitystä peliin perustamalla kimpan, jossa on lähes parikymmentä joukkuetta. Osallistumismaksu on ollut 20 ja joka jakson voitosta on saanut saman verran. Lopuksi kolme parasta saa sitten jäljelle jäävät rahat palkintoina. Mukavasti tuonut lisäjännitystä yksittäisiinkin peleihin.

Tässä vielä linkki: http://www.liigaporssi.fi.
Kiitos, Jymy! Suomen mestarit 2009!
Crick
Elävä legenda

Re: IS Liigapörssi

ViestiKirjoittaja rulezman » 29.02.2008 12.57

Enpä minä olen tähän peliin edes kovin paljoa tutustunut, kun ei jääkiekkokaan niin paljoa kiinnosta...
Ja kun vielä on maksullinenkin...
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Crick » 29.02.2008 14.06

Peliin osallistuminen maksaa aina sen 2 , jolla saa 11 perusvaihtoa. Lisävaihdot maksaa aina 2 /3 kpl, maksimi kuitenkin 20 vaihtoa per jakso. Ilmaiseksi voi kokeilla peliä neljän kierroksen verran ns. "peruspelillä", jonka voi sitten rekisteröidä "superpeliksi" ja näin ollen maksaa sen 2 . Kaikki maksut hoituu tekstiviestein.
Crick
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja Crick » 18.03.2008 22.03

Sainpa tänään nyt sitten palkintorahat tästä meidän kyseisestä kimpasta ja 140 sieltä tuli lopulta. Ihan mukavasti lämmittää nyt tähän väliin.
Crick
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja pesäpall0 » 21.05.2008 17.51

Crick kirjoitti:Sainpa tänään nyt sitten palkintorahat tästä meidän kyseisestä kimpasta ja 140 sieltä tuli lopulta. Ihan mukavasti lämmittää nyt tähän väliin.

Ihan mukava summa, meidän kimpan kun itse voitin, niin sain joku 8 :lol: Oli niin pienet summat ja liian vähän porukkaa.
Baap.
pesäpall0
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja Nasty » 08.09.2008 21.42

Huomenna se sitten taas alkaa. Vaikkakin piti alkaa jo viime perjantaina. Monikos on suunnitellut tekevänsä joukkueen?

En ole vielä pahemmin miettinyt joukkuetta, mutta jos Immosen sais. Puustinen myös.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja Crick » 08.09.2008 23.03

Joukkueen luon ilmanmuuta, mutta vielä hieman hakusessa kavereiden kesken tämän kauden kimppatoiminta. Sivut eivät ole nähtävästi vieläkään avautuneet, mutta joukkuetta olen jo hieman suunnitellut, kiitos IS Veikkaajan SM-liiga -liitteen.
Crick
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja realistic- » 09.09.2008 13.45

Sivut nyt avattu, mutta aika huonossa kunnossa vielä on. Lagaa aivan järkyttävästi, ja aktivointiviestiä ei tule. Sain kuitenkin joukkueen tehtyä ja aika halpaa on: kimmo Kuhta 150k, Toni Koivisto 200k! :mrgreen: :-| :lol:
realistic-
Mr Urheilu

ViestiKirjoittaja Crick » 09.09.2008 14.23

realistic- kirjoitti:Sivut nyt avattu, mutta aika huonossa kunnossa vielä on. Lagaa aivan järkyttävästi, ja aktivointiviestiä ei tule. Sain kuitenkin joukkueen tehtyä ja aika halpaa on: kimmo Kuhta 150k, Toni Koivisto 200k! :mrgreen: :-| :lol:

Itse en ole vielä edes päässyt sisälle. Jatkoajassa kanssa päiviteltiin noita hintoja, mutta eiköhän ne nosteta vielä oikealle tasolle, joten juhlaan tuskin on aihetta.
Crick
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja Nasty » 09.09.2008 14.32

Aika säätämistä ja aina tilee viimeistään pelipaidan kohdalle.

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja Nasty » 09.09.2008 14.52

Nasty kirjoitti:Aika säätämistä ja aina tilee viimeistään pelipaidan kohdalle.

Ja samalla kun sanoin tän niin pääsin joukkueen valitsemiseen. Se on vähän hidasta, mutta kyllä tämä tästä.

Ja sainpa joukkueenkin valittua. Immonen/Sopanen/Koivisto - Cook/Mäntymaa - Lassila

Tilasin tuon supertunnuksen. Toisella joukkueella voisin tulla urheilufoorumin kimppaan, jos sellainen saadaan aikaan.

Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja Nasty » 27.09.2008 21.34

Kuinkas moni tän nyt sitten aloitti, kun saatiin käyntiin ja miten on alku lähtenyt menemään?

Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja SCHUMI » 12.12.2009 12.52

Kuinka moni tätä nykyään pelaa? Itsellä on joukkue nimellä Jortikan Jokerit. Olen aika vasta-aloittaja, superilla pelaan.

Joukkue:

Maalissa: Atte Engren, TPS
Puolustajat: Tommi Kivistö, Jokerit ja Tuukka Mäkelä, HPK
Hyökkääjät: Niclas Lucenius, Tappara, Juha-Pekka Haataja, HIFK ja Tuomas Kiiskinen, KalPa

Vastatkaa jos pelaatte!
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009 :mrgreen:
SCHUMI
Michael Schumacher

ViestiKirjoittaja SCHUMI » 14.12.2009 17.13

Eikö kukaan muka pelaa? Ihme.... Suosittelen: http://www.liigaporssi.fi/

3:mas jakso alkaa tauon jälkeen ja joukkueen hyökkääjät meni uusiksi.

Maalivahti:
Atte Engren, TPS

Puolustajat:
Tuukka Mäkelä, HPK
Tommi Kivistö, Jokerit

Hyökkääjät:
Kurtis McLean, Lukko
Tuomas Pihlman, JYP
Masi Marjamäki, Ilves
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009 :mrgreen:
SCHUMI
Michael Schumacher

Paluu Laidasta laitaan