Sinkka kirjoitti:Jääpallo, Jääkiekko, Am.jalkapallo, Maahockey, Pesäpallo, Baseball, Rugby ja muutkin marginaalilajit joita harrastetaan muutamassa maassa.
Meinaatko, että jääkiekkoa harrastetaan vain muutamassa maassa? Ei pidä paikkaansa.
Valvoja: Tuomaristo
Sinkka kirjoitti:Jääpallo, Jääkiekko, Am.jalkapallo, Maahockey, Pesäpallo, Baseball, Rugby ja muutkin marginaalilajit joita harrastetaan muutamassa maassa.
Verbal kirjoitti:
Todellisen universaaleja urheilulajeja ovat oikeastaan vain jalkapallo ja yleisurheilu.

rulezman kirjoitti:Verbal kirjoitti:
Todellisen universaaleja urheilulajeja ovat oikeastaan vain jalkapallo ja yleisurheilu.
Kyllä minä pistäisin vielä koripallon ja lentopallon tuohon listalle, pelataan oikeastaan jokapuolella.

rulezman kirjoitti:Itselläni on ainakin Amerikkalainen jalkapallo, pari sekuntia pelataan, sitten pelikatko ja taas parin sekunnin jakso, aivan älytön laji.

)rulezman kirjoitti:Verbal kirjoitti:
Kyllä minä pistäisin vielä koripallon ja lentopallon tuohon listalle, pelataan oikeastaan jokapuolella.
![hesse_dirol [smilie=hesse_dirol.gif]](./images/smilies/hesse_dirol.gif)
rulezman kirjoitti:Verbal kirjoitti:
Verbal kirjoitti:Kilpaurheilumuotona ei. Kuntourheilumuotona toki. Nyt lähdin siitä olettamuksesta, että puhumme ensimmäisestä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa