WebSlave kirjoitti:Gary kirjoitti:Jatkan samoilla.
[--]
Naiset:
1.OEBERG Elvira Karin
2.HERRMANN Denise
3.VITTOZZI Lisa
4.SKOTTHEIM Johanna
Oikeasti? Olen merkannut sinulle Kontiolahdelle Hannan ja laskenut sen mukaan. Ihan satavarmasti jollain teistä oli Hanna eikä Elvira Öberg. Ja olen merkannut sen vain sinulle, joten sen ainoan täytyi olla sinulla. Sijoitukseen se ei vaikuta, sillä olet Elvirallakin edelleen pisteen Zoen edellä ja sijalla kaksi. Mutta samoilla jatkamiseen se vaikuttaa, jos riviä on muutettu.
En tiedä miksi editointimerkintä joillekin tulee ja joillekin ei, mutta sen puuttumiseen ei voi luottaa. Vaihtoihan rulezmankin Brorssonin Ederiin, eikä muokkausmerkintää ole. Itse asiassa epäilin senkin muutoksen tulleen liian myöhään, mutta koska olin töissä, en voinut kisan lähtöhetkellä rivejä tarkastaa.
Laittaako joku muu veikkauksia ylös ja voi todistaa Garylla olleen koko ajan Elvira? Alkaa tässä tulla niin paranoidiksi, että pitää varmaan ryhtyä ottamaan kuvakaappaukset veikkaajien riveistä.
-Webs-
-Edit- Noin lähtökohtaisesti minun pelin tämänhetkisenä vetäjänä täytyy voida luottaa omaan kirjanpitooni (ellei vastakkaisia todisteita löydy), joten varoitan, että tämänhetkisellä "vanhalla" rivillä olet Gary suuressa vaarassa jäädä tällä kierroksella ilman pisteitä Vitozzin ja Skottheimin osala.
Mitä VITTUA. Nyt WEBSLAVE MIETI MITÄ KIRJOITAT. EN OO MUUTTANUT NOITA NAISIA ENKÄ MIEHIÄ OLLENKAAN.
HÄPEÄ VÄHÄN.