Valvoja: Tuomaristo

rulezman kirjoitti:Mutta nytkö siis Ah-fanikin leikkii mykkäkoulua kanssani?
Teidän salaliittohörhöjen tulisi nyt oppia se ensimmäinen kulmakivi, jotta joku voisi näihin hourailuihin hurahtaa; keskustelua ei kannata lopettaa heti ensimmäisen vaikean kysymyksen tullessa eteen!
Koska olen tällainen tyhmempi foorumisti,
Vuonna vuonna 2021 75-79 -vuotiaita ihmisiä oli noin 1,16 X niin paljon kuin vuonna 2015, perustuen vuosiluokkien elävänä syntyneiden määriin.
Vuonna 2015 75-79 vuotiaita kuoli keskimäärin 124 kpl/vko.
Vuonna 2021 75-79 -vuotiaita kuoli 136 kpl/vko.
Jos kuolleiden määrä olisi suhteessa ihmisten määrään eli kuolemanriski olisi sama vuosina 2015 ja 2022 75-79-vuotiailla niin vuonna 2021 olettaisi kuolleen 1,16 X 124 kpl/vko = 144 kpl/vko.
Et vastannut kysymykseeni, että mikä kirjoittelemani asia on salaliittoteoriaa.
Myönsit itsekin ylikuolleisuuden. Olen spekuloinut asiaa viesteissä - tekeekö se asiasta salaliittoteoriaa. Mielipiteitä tai väitteitä ei voi esittää?
Media ei jostain syystä tätä spekulointia tee.
1. Rokotehaitat?
2. Nuorille terveille aikuisille rokotteet saattavat olla haitallisempia kuin itse tauti?
3. Koronapassi?
4. Tuleva digipassi(tai digi-id)
5. Digipassiin sisältyvä mahdollinen pisteytysjärjestelmä (esim. rokotestatus ja hiilijalanjälki kunnossa, jotta saa palveluita)?
6. WEF tavoite 2030 - "et omista mitään, mutta olet onnellinen"
7. 3.maailmansota tulossa?
8. Suomen päättäjät eivät aja oman kansan etua, vaan ovat ulkopuolisten järjestöjen sätkynukkeja (EU, Nato, WEF, YK yms.)
6. WEF tavoite 2030 - "et omista mitään, mutta olet onnellinen"
"By 2030, ensure that all men and women, in particular the poor and the vulnerable, have equal rights to economic resources, as well as access to basic services, ownership and control over land and other forms of property, inheritance, natural resources, appropriate new technology and financial services, including microfinance.”

rulezman kirjoitti:Mutta nytkö siis Ah-fanikin leikkii mykkäkoulua kanssani?
Teidän salaliittohörhöjen tulisi nyt oppia se ensimmäinen kulmakivi, jotta joku voisi näihin hourailuihin hurahtaa; keskustelua ei kannata lopettaa heti ensimmäisen vaikean kysymyksen tullessa eteen!
M1999 kirjoitti:Kiertelet ja kaartelet sun vastauksissasi. Vaikka moitit mua siitä. Vetoat aina aiempiin keskusteluihin tai johonkin vääriin tulkintoihin.
Vastasit yhteen kohtaan - 6.kohtaan. muuten keskityit mun haukkumiseen. Heikko suoritus.
Ahaa, eli mielestäsi siis kiistattomia totuuksia ovat olleet vaikkapa seuraavat viime aikoina esittämäsi väittämät:
Tanska kielsi korona rokotukset alle 50vuotiaille, se on nyt sitten laitonta piikittää korona piikillä alle 50 vuotiaita.
Britannia kielsi nämä myrkkypiikit alle 12 vuotiailta, siitä joutuu siis linnaan britanniassa.
44 % raskauksista johti sikiön kuolemaan. Kyse on joukkomurhasta. Vertailun vuoksi: normaali keskenmenojen määrä naisilla, jotka tietävät olevansa raskaana, on 10-15 %. Eli käytännössä Pfizerin pieni pistos kolminkertaisti keskenmenojen määrän sitä saaneilla naisilla. Mutta Pfizer salasi tiedot.

AH-fani kirjoitti:No raskausjuttu on kai Ämveelehden joku juttu en tiedä tarkemmin. Kuitenkin rokotteet ovat vaarallisia sikiöille ja tämä on todettu. Nythän Suomikin keskeytti rokotukset alle 65-vuotiaille perusterveille ja jatka avain riskiryhmien rokottamista

AH-fani kirjoitti:Voithan sä laittaa niitä paskatutkimuksia kuinka kaikki on niiiin turvallista eikä kukaan ole ylikuollutkan ja että ilmasto on lämmennyt ja Malediivit hukkumassa, mutta minä sanon, että keisarin uudet vaatteet on niitä rehellisempiäökin tutkimuksia

rulezman kirjoitti:Ah-fani on kyllä jopa M1999:äkin liukkaampi saippua luikertelemaan asioiden ympärillä ja siirtelemään maalitolppia. Propsit siitä, noilla teeseillähän ne salaliittohörhöt saavat agenda vaikuttamaan edes näennäisesti loogisilta.
Kaikkea hyvää kuitenkin valitsemallanne polulla, jota onneksi kukaan normaali ihminen ei vakavasti ota. Loppuun voisit vielä kertoa, että koska tää perhanan myrkkipiikki nyt alkaa vaikuttamaan, niin osaa varautua hautapaikan järjesyelyjen kanssa
M1999 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Ah-fani on kyllä jopa M1999:äkin liukkaampi saippua luikertelemaan asioiden ympärillä ja siirtelemään maalitolppia. Propsit siitä, noilla teeseillähän ne salaliittohörhöt saavat agenda vaikuttamaan edes näennäisesti loogisilta.
Kaikkea hyvää kuitenkin valitsemallanne polulla, jota onneksi kukaan normaali ihminen ei vakavasti ota. Loppuun voisit vielä kertoa, että koska tää perhanan myrkkipiikki nyt alkaa vaikuttamaan, niin osaa varautua hautapaikan järjesyelyjen kanssa
Onhan sullakin hieman ongelmia ymmärtää luettua. Joku väittänyt että kaikki piikin ottaneet kuolee? Tai ehkä onkin, mutta itse en ole näin väittänyt? Tämä täysin sun oma ylitulkintasi.
Maailma on kommunistirikollisten taskussa ja tämä koronavipu on se ase, jolla kaikki viimein tuhotaan. Loppupeli on alkanut
Mutta entä pari kolme vuotta piikin jälkeen? Ja ilmeisesti kaikki piikit joka tapauksessa tekevät sen syövän 20 vuoden sisällä.
Britanniassa hallituksen virallinen sivusto kertoo 1517 kuolleesta ja yli 300 000 vammautumisesta rokotteen seurauksena.
Jokainen rokote aiheuttaa aivotulehduksen, joka tuhoaa aivosoluja
Rokotteeseen voi kuolla heti jokunen ihminen. Tämä saatetaan salata. Sitten siihen voi kuolla piankin useampi ihminen tai massoittain ihmisiä. Tuo uusi rokotetyyppi kun on aika kirjoittamaton kortti. Myös voi olla niin, että vuoden parin viiveellä tulee uusi virus, joka on kuolettava tuon uuden rokotteen ottaneille. Tai erittäin paha. Joka tapauksessa niissä on hirveitä mömmöjä. jotka on haitaksi. Ja koska geenimuunneltu virus saattaa muuttaa kehon virustehtaaksi ja -lingoksi, niin ainakin epidemiat leviävät.
Globaalieliitillä on jo kauan selkeästi ollut suunnitelmana hävittää kaikki valkoiset maailmasta. Tämän vuoksi herättää huolta se, että vain eurooppalaisille ollaan nyt tarjoamassa tätä uutta RNA-rokoteta, kun Afrikkaankin viedään perinteistä rokotetyyppiä koronaa vastaan

AH-fani kirjoitti:Milloin olen väittänyt tutustuneeni sinun paskalinkkeihisi?
Ei niistä rokotehaitoista vieläkään paljoa puhuta. Päänavaus on kyllä tehty, mitä muistaakseni juhlinkin

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa