Valvoja: Tuomaristo
Minä en taas ymmärrä miksi venäläisiä urheilijoita syrjitään sillä perusteella mitä jossain Ukrainassa tapahtuu?

rulezman kirjoitti:Vaikka Putin itse olisikin niin harhainen, että kokisi kohta ydinsodan olevan ainoa vaihtoehto (itse en tähän jaksa uskoa, Putin oli vain ylioptimistinen Ukrainan tilanteen kanssa ja etsii nyt Venäjälle parasta mahdollista ulospääsyä), niin eiköhän siellä lähipiirissä ole niin paljon omia etuja ajavia ihmisiä, että tilanne ei siihen mene.
Tällä hetkellä näyttää vahvastI, että Putin on valmis sopimaan rauhan Ukrainan kanssa, jos saisi edes Krimin liiteyttyä osaksi Venäjää ja luotua näin ainakin osittaisen torjuntavoiton. Tällä hetkellä Ukrainalla ei toki ole syytä edes tähän suostua, koska maa on edelleen varsin hyvin armeijan hallussa ja Lännen tuki on isoa. Toki jos Venäjä alkaa nyt ihan tosissaan isoja kaupunkeja moukaroimaan, niin tilanne muuttuu nopeasti.
Viimeistään nyt näyttää selvältä, että edes koko Itä-Ukrainaa Venäjä ei tule valloittamaan, saatikka sitten koko maata.
Hämmentävää kyllä, että Putinille tuli näin iso virhearvio Ukrainan kansa puolustushalukkuuden kanssa. Zelenskyn valtaisa preesens tuli varmasti myös aika puun takaa ja tällä hetkellä miehen eliminointi olisi Venäjän kannalta katastrofaalinen tappio.
Ja mitä nyt median kautta seurannut noita sotatoimia, niin edes kiinnijääneet venäläiset eivät näytä edes tietävän, että missä soditaan ja miksi soditaan.
AH-fani kirjoitti:Jaa että valmiita? Niin nythän voitaisiin napata Viipuri takaisin yllärihyökkäyksellä
Volmari kirjoitti:Pidän todennäköisimpänä ratkaisuna, että Putin syrjäytetään armeijan ja/tai oligarkien toimesta. Jokainen järjissään oleva puoluetoverikin tajuaa, että Putinilla ei ole rauhan tultuakaan arvovaltaa enää yhtään missään, joten turha mies.
M1999 kirjoitti:AH-fani kirjoitti:Jaa että valmiita? Niin nythän voitaisiin napata Viipuri takaisin yllärihyökkäyksellä
Pelkoa ei enää ainakaan tunneta, enemmänkin uhmaa. Oletko seurannut uutisia, Suomen toimenpiteitä, kommentteja, aseavustuksia, vaatimuksia Venäjän eristämistä kohtaan jokaisella yhteiskunnan saralla
Itse toki pelkään sotaa Venäjää vastaan ja uskon sen olevan tuhoisa Suomelle on sitten auttajia muualta tai ei. Mutta Suomen yleinen ilmapiiri mediassa ja ihmisten mielissä on se, että Venäjää on vastustettava - maksoi mitä maksoi

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa