SirJ kirjoitti:Kuulan karsinnan taso ei iltakarsinnaksi oikein sytytä. Otterdahl tekemässä jenkit?
Tai sitten Tokiossa on sen verran viileämpää kuin Dohassa, että isot miehet tarvitsivat enemmän lämmittelyä.
Valvoja: Tuomaristo
SirJ kirjoitti:Kuulan karsinnan taso ei iltakarsinnaksi oikein sytytä. Otterdahl tekemässä jenkit?
rulezman kirjoitti:Iloinen ja pirteä Satu Mäkelä-Nummela on olympiavoittaja.
RobinHood kirjoitti:rulezman kirjoitti:Iloinen ja pirteä Satu Mäkelä-Nummela on olympiavoittaja.
Ei ollut keskittyminen näissä kisoissa ihan 100%:lla tasolla.

rulezman kirjoitti:Kaipa se on hyväksyttävä, että maailmanennätykset tullaan kirjoittamaan ainakin kaikissa juoksulajeissa uusiksi muutaman vuoden sisällä.
Sitten veikkauksia, mikä nykyisistä kestää pisimpään? Itse tahtoisin veikata Hichamin tonnivitosta ja ei-olympiamatkoilta sitten Komenin kolmosta.
rulezman kirjoitti:Kaipa se on hyväksyttävä, että maailmanennätykset tullaan kirjoittamaan ainakin kaikissa juoksulajeissa uusiksi muutaman vuoden sisällä.
Sitten veikkauksia, mikä nykyisistä kestää pisimpään? Itse tahtoisin veikata Hichamin tonnivitosta ja ei-olympiamatkoilta sitten Komenin kolmosta.
rulezman kirjoitti:Ei riitä valitettavasti paukut. No, Pariisissa sitten kullan kimppuun.
Volmari kirjoitti:rulezman kirjoitti:Kaipa se on hyväksyttävä, että maailmanennätykset tullaan kirjoittamaan ainakin kaikissa juoksulajeissa uusiksi muutaman vuoden sisällä.
Veikkaan että miesten kympin ME, koska matkaa nykyään niin harvoin juostaan rahakisoissa arvokisojen ulkopuolella. Ehkä juuri tuosta syystä kenialaisten ja etiopialaisten dominointi matkalla on vähentynyt.

Paluu Tokion kesäolympialaiset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa