Valvoja: Tuomaristo
M1999 kirjoitti:Golf alkaa huomenna ja kuten arvasin YLE:n sisältö pelkkää golfia pääkanavalla 01.30-08.35. Uskomatonta paskaa....
Onneksi voi katsoa uintia ja korista vitoselta

varis kirjoitti:Golf to 29.7. klo 1.25 · Yle TV2
Soutu to 29.7. klo 3.15 · Yle TV2
Golf, ammunta to 29.7. klo 4.25 · Yle TV2
Useita lajeja to 29.7. klo 5.00 · Yle TV2
Useita lajeja to 29.7. klo 6.00 · Yle TV2

rulezman kirjoitti:Vieläkö tosin joku alle 70-vuotias on lineaarisen telkkarin varassa? Yle Areenakin on löytyy töllöstä vakiovarusteena, jos nyt kovin paljoa yli kymmentä vuotta vanha ei ole vastaanotin.
rulezman kirjoitti:Vieläkö tosin joku alle 70-vuotias on lineaarisen telkkarin varassa? Yle Areenakin on löytyy töllöstä vakiovarusteena, jos nyt kovin paljoa yli kymmentä vuotta vanha ei ole vastaanotin.
M1999 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Vieläkö tosin joku alle 70-vuotias on lineaarisen telkkarin varassa? Yle Areenakin on löytyy töllöstä vakiovarusteena, jos nyt kovin paljoa yli kymmentä vuotta vanha ei ole vastaanotin.
Kyllä mä areenan saan näkyviin, ei tarvi huolehtia. Lähinnä tuo periaate että Golfista tehty kaikkia muita lajeja tärkeämpi niin ärsyttää.

Urheilunkuluttaja kirjoitti:Näkyy Areena telkkarista , toki Hdmi kaapelin kautta. mun 47 tuumainen lg telkkari toimii Tokio2020 Setupin kolmantena näyttönä.
22" on ykkösmonitori ja hieman pienempi 17", kakkosena.
On tarkoitus vielä liittää yksi 32" telkkari tohon neljänneksi, mut se on vielä tekemättä. Kuhan yleisurheilu alkaa niin haen sen kellarista.
Urheilunkuluttaja kirjoitti:Näkyy Areena telkkarista , toki Hdmi kaapelin kautta. mun 47 tuumainen lg telkkari toimii Tokio2020 Setupin kolmantena näyttönä.
On tarkoitus vielä liittää yksi 32" telkkari tohon neljänneksi, mut se on vielä tekemättä. Kuhan yleisurheilu alkaa niin haen sen kellarista.

Geb Mo kirjoitti:Urheilunkuluttaja kirjoitti:Näkyy Areena telkkarista , toki Hdmi kaapelin kautta. mun 47 tuumainen lg telkkari toimii Tokio2020 Setupin kolmantena näyttönä.
Saammeko kuvan tästä studiosta?
.Surullisen pieni telkkari kyllä

SirJ kirjoitti:Urheilunkuluttaja linkkasi tuonne liveseurantaan: https://twitter.com/dplussportfi/status ... 8987209731
Paluu Tokion kesäolympialaiset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa