Valvoja: Tuomaristo

rulezman kirjoitti:Satu alkaa sensijaan pudota finaalivauhdista, jo kolmas pummi. Eipä tosin nuo kesän n. 110 sarjat mitään valtavia odotuksia herättäneetkään.
Toki, joku 120 riittänee tässä aika lähelle finaalia.
chesswinner kirjoitti:rulezman kirjoitti:Satu alkaa sensijaan pudota finaalivauhdista, jo kolmas pummi. Eipä tosin nuo kesän n. 110 sarjat mitään valtavia odotuksia herättäneetkään.
Toki, joku 120 riittänee tässä aika lähelle finaalia.
Villi arvaus aiempien vuosien perusteella, että vähintään 121 tarvitaan, mieluummin 122. Loput pitää osua.

chesswinner kirjoitti:Kuka sellaisesta on mitään puhunutkaan? Milloin 120 olisi viimeksi riittänyt finaaliin ellei Rion kisoja lasketa (silloin muistaakseni riitti 119)

chesswinner kirjoitti:Kuka sellaisesta on mitään puhunutkaan? Milloin 120 olisi viimeksi riittänyt finaaliin ellei Rion kisoja lasketa (silloin muistaakseni riitti 119)

chesswinner kirjoitti:Mihinköhän mä nyt sotken sen?
En mä kyllä noin vituiksi muista, varmaan vaihtunut laji matkalla tai muuta yhtä hienoa

rulezman kirjoitti:chesswinner kirjoitti:Mihinköhän mä nyt sotken sen?
En mä kyllä noin vituiksi muista, varmaan vaihtunut laji matkalla tai muuta yhtä hienoa
Varmaan naisten skeetiin.
rulezman kirjoitti:Tän jos hoitaa Mira, niin mitalille maistuu jo!
Paluu Tokion kesäolympialaiset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa