Ei mua kiinnosta todeta, että Lylynperä oli 8. tai Matintalo kaatui. Kaikki sen näkevät. Enemmän kiinostaa miksi näin kävi.
Valitettavan usein nää sun "analyysit" tuppaavat toistamaan itseään viestistä toiseen ja olemaan myös harmittavan virheellisiä. Ilmeisesti koet siis samojen mantrojen toistamisen hedelmällisempänä kuin itse kisasta keskustelemisen?
Ei siinä, keskustella toki saa haluamistaan asioista, mutta näin masokistina tulen varmasti jatkossakin tarttumaan näihin
Muistat kuitenkin aina todeta, että "miksi tämän sijoituksen pitää tyydyttää, parempaan pitäisi pystyä!"
Vaikea ymmärtää, että jollekin tuottaa näin kovia vaikeuksia suhteuttaa urheilijan suorituksia urheilijan omaan tasoon ja tuoda tätä keskustelussa ilmi.
Mua ihmetyttää edelleen nuo kommentit hölmöistä, idiooteista,,urheilua ymmärtämätön yms., jos joku on eri mieltä. Sulta jostain syystä lähtee nopeasti tällaista tekstiä, se on myös hämmentävää
Luonnolisesti kaikki väärässä olevat ovat väärässä. Hölmökso "haukun" yleensä vain aiheesta.
Onko muuten Kupilakin urheilua ymmärtämätön hölmö kun tuo harjoittelua esiin tässä Matintalon kaatumisessa.
No, ainakin maastohiihdon osalta Kupila on aikamoinen maallikko.
Ja mitä tulee juoksemiseen mäkiä ylös, niin olen kyllä eri mieltä. Kyllä naisissakin sprintissä koko ajan juokseminen lisääntyy (koska se on nopein tapa).
Olet eri mieltä asiasta, jossa olen samaa mieltä kuin sinä? Luetaanpa ne viestit nyt kunnolla

Kyllä, juokseminen todentodda naistem sprinteissä lisääntyy, mutta tällä hetkellä sitä harrastaa vain absoluuttinen huippu. Kuinka monta naissprintteriä Suomella on mielestäsi absoluuttisella huipulla?
Ja ei Kläbö ole ainoa juoksija, kyllä siellä muutkin juoksee. Seuraa vaikka 50km viimeistä ylämäkeä, jos porukkaa yhdessä.
Normaalimatkoilla toki mennään sitä juoksua melkein kaikkien osalta (pl. Kläbö ja vastaavat luonnonoikut) ihan eri frekvenssillä kuin sprintissä. Enemmän se on haarajuoksua. Jos suksi toimii, niin niin liuttamalla eteneminen hyvällä tekniikalla on tällöin ehdottomasti nopeampi (ja taloudellisempi toki) tapa edetä kuin kyseinen haarajuoksu.
Mutta hienoa, 2/5, melkein sait vastattua kaikkiin

Toki sieltä jäi taas ne mielenkiintoisimmat välistä