Valvoja: Tuomaristo

finishbetter kirjoitti:Ei prkl, kaksi elämäänsä kyllästynyttä ovat tehneet Bolshunovista rikosilmoituksen![]()
Nyt on jo noloa.

AH-fani kirjoitti:Mikä rikos tuollainen tönäisy muka on? Tai huitaisu sauvalla, jos toinen on perseillyt? Kyllä tämä on FIS:n sisäinen asia. Urheiukilpailut tekevät asiasta arveluttavan, koska niissä tapahtunut. Mutta Mäki selkeästi härnäsi asiattomasti koko matkan ja mulkoili. Sitten alkoi jääkiekon pelaamisen estämällä ja kiilaamalla ja B vastasi jääkiekon kaltaisella taklauksella. Ne on lätkässä sallittuja. Nyrkkitappeluita sielläkään ei suvaita, mutta ne kuuluvat lajiin silti.

AH-fani kirjoitti:Mäki aloitti jääkiekon. Koska suomalaiset eivät ole anteeksi pyydelleet, on miesten viestijoukkue minulle vastedes "Mulkerot" (kuten jalkapallossa on Huuhkajat etc.)

rulezman kirjoitti:AH-fani kirjoitti:Mäki aloitti jääkiekon. Koska suomalaiset eivät ole anteeksi pyydelleet, on miesten viestijoukkue minulle vastedes "Mulkerot" (kuten jalkapallossa on Huuhkajat etc.)
No, onneksi noin tyhmän tyypin mielipiteistä ei tarvitse kenenkään välittää.
Mielestäsi Mäen olisi siis pitänyt itse hiihtää huonompaa linjaa ja päästää ryssä nopeinta reittiä ohi? Ok. Oot sä kyllä aika hölmö, mutta onneksi Mäki ei ole.
AH-fani kirjoitti:Ai hengittikö Iivo todellakin ihmeellisesti ja luuli neidinnaamalla mulkoilunsa jotain auttavan?
Turha iivon moitteetonta hiihtoa tähän paskaan on sotkea. Kommenttisi kuulostaa ihan muun lajin kommentoinnilta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa