Valvoja: Tuomaristo

Rokote ei ole muiden keinojen korvike vaan täydennys, Ghebreyesus sanoi maanantaina. Hän muistutti, että rokotetta jaetaan alkuun rajoitetusti, ja etusijalla ovat terveydenhuollon työntekijät, vanhemmat ikäluokat ja muut riskiryhmät.
Virukselle jää edelleen paljon tilaa liikkua, ja testaamista, eristämistä ja jäljittämistä tulee jatkaa, Ghebreyesus varoitti.

finishbetter kirjoitti:https://yle.fi/urheilu/3-11649241
KOK:n puheenjohtaja Thomas Bach vakuuttaa, että yleisö pääsee ensi kesän olympialaisiin.
Järjestäjät tähtäävät nyt siihen, että suurin osa kisavieraista saisi koronarokotuksen ennen matkaa Japaniin.
Tyhmempikin ymmärtää tämän jutun piiloviestin, ei rokotetta ei hauskaa.
Miten muutes kukaan teistä "valveutuneista yksilöistä uskaltaa käyttää tietokonetta ollenkaan, kun liskojuutalaisalienit näkevät sitä kautta suoraan kaiken mitä teette
Kai urheilijatkin rokotetaan?
Jovain, sitä en toki ymmärrä että joku surffaa omalla Ip osoitteella, saatika käyttää esim Gmailia. No kaikkihan päättyy kummiskin NSA servereille, missä varmaan jotkut algoritmit ja supertietokoneet laskee 1+1 yhteen jne. Windows7 ja siihen kaikennäköistä sälä softaa, niillä mä rollaan, On mulla tietty Virtuaalikoneitakin. Mutta harvemmin tulee käytettyä, Windows95 on välillä kivaa muistella

Dear You!
Mut eivät ole kävellet sen yli ja tulleet toisella puolelta palloa esiin.
Ja mihin noihin reittilentoihin tulee, niin pohjoisnavan yli ei lennetä, muistaakseni joku brittiyhtiö sai muutama vuosisitten luvan oikaista vähän lähempää napaa...
Toki, mut ei olla ikinä kieretty "palloa" tohon suuntaan. Koska Etelä"napaa" ei ole olemassa.
Jos saat kaikki luvat kuntoon, sponssaat matkan. Tuut itse mukaan.! niin lähen mukaan se on 100% varma.!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa