Gary kirjoitti:Vaihda Kuhn johonkin muuhun kuuluu koriin kaksi. Vielä kerkeät.
Jaha, mikähän nukahdus tuossakin on tapahtunut. No, ei mahda mitään.
Valvoja: Tuomaristo
Gary kirjoitti:Vaihda Kuhn johonkin muuhun kuuluu koriin kaksi. Vielä kerkeät.
WebSlave kirjoitti:En yleensä laskeskele/tarkistele pisteitä, mutta tällä kertaa intouduin. Ainakin viestipisteet täsmäävät omiin laskelmiini. Henk. koht. pisteet kuitenkaan ei. Ilmeisesti Gary käyttää yhteislähdöissä samaa pistesysteemiä kuin muissakin lajeissa. Itse nimittäin sunnuntaina huomasin, että massalähdössä näköjään jaetaan WC-pisteet eri systeemin mukaan (joiden mukaan itse sitten laskin). Eikä siinä mitään. Jos tässä veikkauksessa on menty näin, niin mennään näin. Samahan se on kaikille.
Henkilökohtaisten veikkuu menee vielä enemmän penkin alle kuin viime vuonna, mutta viesteissä sentään nousin johtoon. Puolustetaan sitten sitä "mestaruutta".
WebSlave kirjoitti:Tarkistin omatkin laskelmani. Nyt nuo täsmäävät muuten, mutta kirjan pisteet ei edelleenkään. Minä saan kirjalle 473. En tiedä mistä ero johtuu, mutta yhtälö 148+106+129+90 kertonee sinulle mistä se löytyy. Järjestykseen / pisteytykseen tuolla toki ei ole merkitystä.
Gary kirjoitti:Voisitkin jatkossa ottaa vetovastuun tai ainakin tarkistaa pisteet jos aikaa riittää. Meinasin jo keväällä ehdottaa sinulle vetovastuun ottamista. Miten on
Gary kirjoitti:Vilsun pisteet Oberhofiin lisätty. Jatkaminen samalla joukkueella kolme kertaa luotiin nimenomaan ja alunperin siksi jos sattuu unohtamaan veikkauksen väliin.
Gary kirjoitti:Jatkaminen samalla joukkueella kolme kertaa luotiin nimenomaan ja alunperin siksi jos sattuu unohtamaan veikkauksen väliin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa