Moniurheilija - pallopelien olympialaiset

Uinti ja lentopallo, tai vaikka soutu ja jousiammunta.

Valvoja: Tuomaristo

Moniurheilija - pallopelien olympialaiset

ViestiKirjoittaja Nefertime » 15.02.2017 09.52

Hei,

Olen tässä jo muutaman vuoden miettinyt, että miten voisin hyödyntää eri palloilulajien osaamistani jotenki järkevällä tavalla yhdessä kilpailussa. Osaan pelata mailapeliä kuin mailapeliä ja sama pätee jalalla pelattaviin urheilulajiehin. Onko olemassa mitään universaalia turnausta harraste/kilpa-tasolla missä kilpailtaisiin monissa eri palloiluölajeissa. Saatte varmaan ajatuksestani kiinni. Olen myös monesti miettinyt, että pitäisikö ihan perustaa yritys minkä päätöiminen palvelu olisi esim mailapelien perusteet 1-1. Kertokaa mitä mieltä olette? :)
Nefertime
Pallopoika

Re: Moniurheilija - pallopelien olympialaiset

ViestiKirjoittaja rulezman » 15.02.2017 13.02

Rugby tai aussifutis
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja finishbetter » 15.02.2017 14.48

Panosta maahockey:n, sen saamiseksi tason nostamiseen... onhan kyse Olympiatason palloilulajista. Sählyt pois kouluista ja maahockey tilalle.
Foorumin virallinen sekopää
finishbetter
Foorumin sekopää

ViestiKirjoittaja vilsu » 21.03.2017 13.45

Racketlon ainakin on mailapelien neliottelu (pöytätennis + sulis + squash + tennis).
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen

Paluu Muut lajit