"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
Kootaanpa tähän kaikki vastaukset: Mies - kyllä. Suomalainen - ei. Yksilöurheilija - kyllä. Kesälaji - kyllä. Olympiakävijä - ei. Arvokisamitalisti - ei. Suunnistaja - ei. Eurooppalainen - kyllä. Olympialaji - ei. Yleisurheilija - ei. Suunnistaja - ei (vieläkään). Snookeristi - ei. Pohjoismaalainen - ei. Dartsammattilainen - ei. Saksalainen - kyllä. Moottoriurheilija - kyllä. Formulakuski - kyllä. Aktiivi - riippuu määrittelystä. Maailmanmestari - ei. Vettel - ei. F1-osakilpailuvoittaja - ei. Ralf Schumacher - ei. Glock - ei. Hülkenberg - ei. Sutil - ei. F1-osakilpailuvoittaja - ei. F1-palkintopallipaikka - ei. Heidfeld - ei. DTM - kyllä. Wehrlein - ei.