Chat

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Re: Chat

ViestiKirjoittaja SCHUMI » 25.06.2015 09.55

Mitäpä tässä. Loma juuri alkoi jussin aikaan ja nyt autokoulua väännän. Varmaan ylilauta oli sellainen seuraava paikka missä tuli urheiluaiheinen postailu aloiteltua, kun tämä mesta hiljeni.

Jäbä ei koskaan lähtenytkään merille?
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009 :mrgreen:
SCHUMI
Michael Schumacher

ViestiKirjoittaja rulezman » 25.06.2015 11.52

No just tuli käytyä etelänaapurissa viinanhakumatkalla, muuten jäänyt meriseikkailut aika vähille :lol:
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja SCHUMI » 25.06.2015 12.00

Ai, mulla vaan jäi mielikuva että ajattelit lähtee merille ihan duunimielessä.
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009 :mrgreen:
SCHUMI
Michael Schumacher

ViestiKirjoittaja rulezman » 25.06.2015 12.14

SCHUMI kirjoitti:Ai, mulla vaan jäi mielikuva että ajattelit lähtee merille ihan duunimielessä.

No, silloin joskus nuorempana se oli ehkä haave, mutta suunnitelmat muuttuu :cool:
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Nasty » 25.06.2015 21.52

Jaa tämäkin mesta noussut kuolleista :D Ainakin sen verta, että heikko pulssi löytyy kun kirja ja rulezman täällä kahdestaan pääasiassa.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja rulezman » 25.06.2015 22.46

Nasty kirjoitti:Jaa tämäkin mesta noussut kuolleista :D Ainakin sen verta, että heikko pulssi löytyy kun kirja ja rulezman täällä kahdestaan pääasiassa.

Tuliko sähköposti perille, vai mitä kautta löysit? :D
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Nasty » 25.06.2015 23.17

Joku mainosti toisella foorumilla ja sieltä satuin bongaamaan. Ei mulla ole tota sähköpostia mikä mulla täällä oli ollut enää moneen vuoteen käytössä :D Mikäs saa teitä vielä yrittämään puhaltaa henkeä tähän mestaan?

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja rulezman » 26.06.2015 02.53

Tuli itelle oikeestaa hinku lukea vanhoja "huikeita" postauksia vuosien varrelta :D Sitä kai se vanheneminen teettää, että alkaa unelmoimaan taas nuoruudesta :mrgreen:
Kirjalla sattu olemaan foorumin varmuuskopiot tallessa, niin that's it. Ja mikäs siinä jos tänne vaikka keskustelua taas saisi.
Mitäs Nastyn elämään kuuluu?
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Nasty » 26.06.2015 14.29

Eipäs mulle ihmeempiä. Se maraton mikä mun piti juosta ja josta täälläkin kirjoittelin jäi sitten haaveeksi kun samoihin aikoihin kun lopetin tänne kirjoittamisen niin alkoi tulla sen verran ongelmia taas jalkojen kanssa, että se juoksu jäi sitten siihen. Ne rasitusvammat joista täälläkin näemmä oon johonkin ketjuun kirjoittanut nostivat taas päätään ja se ei koskaan lähtenyt enää rullaamaan kunnolla ja kun sitten otin asiasta kunnolla selvää, niin olisi pitänyt ihan huolella ajan kanssa pikku hiljaa kuntouttaa ja ajattelin sitten vaan, että fuck it.

Bodaus sittemmin ottanut juoksun paikan ja sen parissa kuluu aikaa. Mitä muuten elämään tulee niin opiskelen (lue: nostelen tukia) AMK:ssa ja asustelen muijan ja koiran kanssa Kanta-Hämeessä. Ilmeisesti oon kirjottanut joskus 5 v sitten, että tykkään enemmän kahvakuulailusta kuin punttien pumppailusta. Nyt en enää koskisikaan kahvakuulaan ja puntteja tulee pumpattua 6x viikkoon :D Sillai ne ajat muuttuu... Toki kahvakuula onkin eri tarkoitukseen kuin lihasmassan kasvatukseen.

Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja rulezman » 26.06.2015 17.23

Nasty kirjoitti:
Bodaus sittemmin ottanut juoksun paikan ja sen parissa kuluu aikaa. Mitä muuten elämään tulee niin opiskelen (lue: nostelen tukia) AMK:ssa ja asustelen muijan ja koiran kanssa Kanta-Hämeessä. Ilmeisesti oon kirjottanut joskus 5 v sitten, että tykkään enemmän kahvakuulailusta kuin punttien pumppailusta. Nyt en enää koskisikaan kahvakuulaan ja puntteja tulee pumpattua 6x viikkoon :D Sillai ne ajat muuttuu... Toki kahvakuula onkin eri tarkoitukseen kuin lihasmassan kasvatukseen.

Meillähä on sitte aika samanlainen elämäntilanne :D koira tosin meiltä puuttuu
paljo penast? ;)
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Speedmax » 26.06.2015 20.04

Moi. Minut houkuteltiin tänne tuolta toiselta foorumilta, joten terve vaan kaikille. Näyttää olevan aihealueeltaan laaja foorumi, joten varmaan menee vähän aikaa, että sulaudun tähän ympäristöön. Olen 17 ja lukiossa oleva urheilijanuarukainen Hämeestä.

Ja nähtävästi myös pallopoika. Äsken olin vielä urheilusta tietämätön :lol:
"Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä"
Speedmax
Latujen leijona

ViestiKirjoittaja Nasty » 26.06.2015 20.56

120kg meni 2 toistoo tossa puolisen vuotta sitten, sen jälkeen laihdutellu ja kevät meni nostelujen kannalta muutenkin perseelleen erinäisistä syistä. En oo voimaan hirveästi panostanut, mutta sain vähän inspistä siihen kun olin kattomassa voimanoston MM-skaboja Salossa.

Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja rulezman » 26.06.2015 22.40

Nasty kirjoitti:120kg meni 2 toistoo tossa puolisen vuotta sitten, sen jälkeen laihdutellu ja kevät meni nostelujen kannalta muutenkin perseelleen erinäisistä syistä. En oo voimaan hirveästi panostanut, mutta sain vähän inspistä siihen kun olin kattomassa voimanoston MM-skaboja Salossa.

Perkskule, itellä menny parhaimmillaa vaa 115 kiloo :x Tosin mavessa kahen markan haamuraja rikottu :cool:

Teremtulemast Speedmax :)
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Nasty » 26.06.2015 22.58

Ite oon mavessa aika heikko. 165kg meni samoihin aikoihin kuin tuo penkki. Mavessa toki se, että en pysty perinteisellä tyylillä vetämään juuri ollenkaan ja meni helvetin kauan ennen kuin luovutin ja vaihdoin sumo-tyyliin ja sillä on sitten nopeasti lähtenyt painot nousemaan. Kyykyssä sitten 150kg mennyt parin toiston verran, siinäkin vasta nyt kesällä vaihdoin tyyliä ja laskin tankoa alemmaksi, jotta siten saisi isompia rautoja liikuteltua. Nyt oon ottanut kyykyn ja maven ihan työn alle, jotta saa siinä ennätyksiä lähemmäksi sitä kahta sataa.

Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja Aikapommi » 28.06.2015 10.56

Meikäläiselle ainakin sähköposti tuli perille ja sitä kautta piti tulla muistelemaan menneitä, joskus tuli täälläkin aika paljon aikaa vietettyä. Ja iso kasa aika turhiakin viestejä sieltä löytyi :D Hienoa jos vielä saisi aktiivisuutta tänne, mutta aika mahdoton tehtävä. Ylipäätään foorumi tässä muodossa tänä päivänä, kun Twitter, Facebook yms. some on niin vahvana itselläkin.

Eipä varmaan täältä ketään kovin hyvää kaveria löytynyt, mutta jos nyt jotain kiinnostaa, niin ihan mukavasti elämä on rullaillut. Kasvanut aikuiseksi (aikuiseksi ja aikuiseksi... :D) ja muuttanut jo monta vuotta sitte omille jne. Keväällä valmistuin ammattikoulusta, ensi viikolla saa tiedon pääsenkö AMK:hon, huomenna alkaa kesätyöt, tammikuussa inttiin. Urheilua tulee edelleen seurattua aktiivisesti, erityisesti Ilves on aika kova sana, sekä jääkiekossa että jalkapallossa.

Ompahan siittäkin jo aikaa kun tänne ensimmäisiä viestejä kirjoitteli, olisiko ollut 2009 :D Kyllä menee aika nopeesti.
Vai miten se oli?
Aikapommi
Mr Urheilu

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.06.2015 11.16

Heh, en ois uskonu että ykskään såhköposti perille löytää :D
Mukaan vaan keskusteluihin ;)
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Jinna » 29.06.2015 14.06

Joo hei vaan täälläkin, kiitän tervetulotoivotuksista! (:
Jotkut ehkä tunnistavat mut, eli olen myös Serranon perhe keskustelufoomilla ja Vuotava noidankattila- sivulla.
Jinna
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja Speedmax » 29.06.2015 16.38

Tervetuloo, uusien käyttäjien myötä voidaan saada myös aktiivisempaa keskustelua. Voisit Jinna ehkä kertoa tohon mistä nimimerkkinne on peräisin-ketjuun että mistä nimimerkkisi on peräisin :)
"Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä"
Speedmax
Latujen leijona

ViestiKirjoittaja rulezman » 29.06.2015 19.05

Eurosportin emoyhtiö osti oikeudet olympialaisiin :evil: Toivottavasti päätyvät myymään ainakin osan oikeuksista Ylelle, ei mikään taho paremmin kisoja Suomessa voi välittää, kuin Yle.
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Speedmax » 29.06.2015 19.14

rulezman kirjoitti:Eurosportin emoyhtiö osti oikeudet olympialaisiin :evil: Toivottavasti päätyvät myymään ainakin osan oikeuksista Ylelle, ei mikään taho paremmin kisoja Suomessa voi välittää, kuin Yle.

Raha määrää vaan niin pirusti :ylos: . Kyllä olympialaiset pitäisi näyttää ilmaisena täydellä kattauksella.
Speedmax
Latujen leijona

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu