Jääkiekon 2011 kisat

Keskustelua SM-liigasta, NHL:stä, MM-kisoista...

Valvoja: Tuomaristo

Jääkiekon 2011 kisat

ViestiKirjoittaja Vettel-Fani » 23.07.2011 13.28

Mitä ihmettä, miksi ei tästä ole aihetta, voi herran jesta. Juu tämä seuraava on kopiotu omasta aiemmasta tehdystä jutusta jota en jaksa kirjoittaa uudelleen.

No kisathan päättyi 16 vuoden odotuksen jälkeen maailmanmestaruuteen ja nyt kerron vähän omia tunnelmia finaalista ja jälkimaininneista ja niin edelleen..

No Venäjä-Suomi ottelu päättyi 3-0 Suomen voittoon, mutta päähuomion vei Mikael Granlundin kerrassaan uskomaton ''ilmaveivi'', jos joku ei muka tiedä mistä on kyse voi katsoa kyseisen maalin täältä: http://www.youtube.com/watch?v=ZRROpiNAvPw
Se oli kyllä mielestäni yksi.. ellei upein maali jonka olen nähnyt missään. Ja koska Suomi voitti kyseisen ottelun pääsi se finaaliin rakasta naapuriamme Ruotsia vastaan. 1 erässä ei tullutkaan maaleja, mutta 2 erässä alkoi verkot heilua. On pakko myöntää, että kun Ruotsi teki sen 1-0 maalin eikä Suomi saanut maalia millään Fastin taakse, niin kammotti ajatus, että: ''Luoja älä vaan sano, että Ruotsi vie tän näin. Niin ei saa käydä taas''. Mutta sitten, kun oliko se nyt Immonen, joka teki 00,07 sekunttia ennen erän päättymistä 1-1 niin sitten riemu repesi ja toivo nousi. Sit, kun kolmas ja ratkaiseva erä alkoi niin sitten, kun tuli 2-1 maali huusin, kun syötävä, mutta samalla oli vähän epäröivä olo, et nouseeko Ruotsi. Sitten, kun tuli 3-1 maali huusin, kun joku ihmeen Leijona ja rientäsin huutamaan pikkusiskolleni (xana), että: ''SUOMI JOHTAA FINAALIA 3-1, NYT SE ON LÄHEMPÄNÄ, KUIN KOSKAAN''. Mun äiti... no se oli hieman ylipessimisti, kun hän kokoajan muistutteli siitä 2003, kun Suomi johti peliä 5-0 ja hävis 6-5 se oli kamala ottelu. Sitten, kun tuli 4-1 maali ja huuto jatku ja pompin, kun pieni kennuru ja huusin pikkusiskolleni, että: ''NYT SE ON VARMAA MESTARUUS TULEE. VIHDOIN NÄEMME NE BILEET''. Tuli viä kaksi maalia ja riemu oli ylimmillään. Kun aika loppu alkoi huuto, pomppinen ja itseään lyöminen. Uskokaa, tai älkää, mut me valvottin klo 1:een asti, kun oli vielä kouluaamu. No oli se, kyl hiiiiiiiiiiieman hankalan puoleista nousta ylös 5.45, mut se onnistu, mut mun poikaystävä Ville nukku pommiin ja yks Amir väitti, et se sai jälki-istuntoo, mut mä luulen, et kyl tuli vähän ymmärrystä. No sillä viikolla vähän näytti pahalta, et tuleeko ne ollenkaan Tampereelle ollenkaan. Mähän jo sanoin koulussa, et jos he ei tuu niin oisin lämäyttänyt Kimmoa päin näköö. Sit 20.5.2011 tuli loistava uutinen, ainakin osa Leijonista tulee Tampereelle ja mä tein silloin uuden version Ihanaa Leijonat ihanaa biisistä. Ihanaa Kimmo ihanaa, pelastit kunniasi viime hetkellä x2. 23.5.2011 Oli ihan armottoman hyvä olo näkisin vihdoin ne bileet ja näkisin mm. Mikael Granlundin. Itse asiassa sain 2 kärpästä yhellä iskulla, kuulin ekaa kertaa livenä musaa ja näin Leijonia Tampereella. Poliisin mukaan paikalla oli ainakin 30 000 ihmistä ja siä kuulu nää jääkiekko biisit: Ihanaa Leijonat ihanaa, Poika saunoo ja Taivas varjele. Tästä löytyy Poika saunoo ja loistava video: http://www.youtube.com/watch?v=ZRROpiNAvPw Jos jotain kiinostaa 10h 00min ja 01sek video niin tässä se on: http://www.youtube.com/watch?v=3tnLhVDvoiI Varoitan, tämä kestää oikeasti 10 tuntia 0 minuuttia ja 1 sekunttia. 24.5.2011 olin vihreenä kateudesta, kun yks Adriana sai Mikael Granlundin nimmarin. No tässä mun mielipide, nyt kertokaa te tunnelmia kisoista, finaalista, ja jälkimaininkeja jne. Jos joku alkaa valittamaan, etä tää on liian vahna jne. niin on sen henkilön voi voi.

Ja tuo xana nimi älkää välittäkö siitä.
Vettel ja Code Lyoko ovat parhaat.
Vettel-Fani
Juniori

Paluu Jääkiekko