Allanin NHL-tarinointiketju

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Minkä joukkueen otan NHL-tarinointiin?

Nashville Predators
3
30%
Calgary Flames
2
20%
Edmonton Oilers
0
Ei ääniä
New Jersey Devils
1
10%
Buffalo Sabres
0
Ei ääniä
Vancouver Canucks
1
10%
Anaheim Ducks
2
20%
Phoenix Coyotes
0
Ei ääniä
Carolina Hurricanes
1
10%
Boston Bruins
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 10

Allanin NHL-tarinointiketju

ViestiKirjoittaja Allan » 14.06.2010 11.01

Niin...
Minä olen suunnitellut tuonne Allun sivuille NHL-tarinointi sivua. Eli olen aikonut päättää jonkun NHL-joukkueen ja sillä pelata Dynasty modea 10 kokonaista kautta. Kirjoittaisin sivuille sitten vaikka valmentajan tai GM:än näkökulmasta uutisia ja kommentteja. Voisi myös kertoa lehti muodossa ja keksiä omasta päästä vaikka Galgaryn Miikka Kiprusofin haastattelu edellisestä pelistä. Ihan niinkuin oikeassa elämässä kirjoitetaan lehtiin. Varmaan ymmärsitte mitä tarkoitan?
Voin myös laittaa tänne sitten peliin koskevia uutisia sitten kun minun kausi hurahtaa käyntiin.

Laitan siksi tämän aiheen tänne, että saatte äänestää minulle sopivan joukkueen tuohon NHL-tarinointi hommaan. Tuossa äänestyksessä on sitten vain sellaisia joukkueita millä voisin pelata tuon 10 kautta. En ottanut kaikkia joukkueita mukaan. Itse olen vähän Calgaryn kanalla :wink:
Haluaisin joukkueen jossa on hyvä puolustus ja maalivahti. Yleensä kun pelaan puolustukseen jää isoja aukkoja ja omissa soi. Laittakaa kommentteja ja ehdotuksia tähän viestiketjuun. Se minulla pitää sanoa, että pelaan kautta sitten vaikealla ja itse mitä olen pelannut peliä niin tietystihän voittoja saattaa tulla enemmän mitä tappioita. Pelien maalimäärät ovat suuria, keskimäärin 5-10 maalia tulee per. peli. Lisäksi maalivahtien torjuntaprosentit ovat surkeita, johtuu siitä kun aina pelissä ei tule vetoja maalia kohti niin paljoa mitä oikeassa lätkässä.
En tiedä ymmärsittekö oikein, mutta kirjoitan kaudesta myöhemmin lisää. Äänestäkää minulle joukkue ja antakaa neuvoja, kommenttia ja ideoita. Antakaa myös negatiivisia palautteita hyvien perusteluiden kera. Toivottavasti ylläpito suhtautuu tähän minun viestiketjuun myöteisesti...
Viimeksi muokannut Allan päivämäärä 15.06.2010 18.30, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla"
Allun ikuinen sivuprojekti ja kalastusta.urli.net
Allan
Apulaisvalmentaja

Re: Allanin NHL-tarinointiketju

ViestiKirjoittaja Verbal » 14.06.2010 12.33

Vancouver, ei Vangouver.

Calgary, ei Galgary.

Äänestin silti.
Verbal
Tuomari

ViestiKirjoittaja Allan » 15.06.2010 14.18

Verbal kirjoitti:Vancouver, ei Vangouver.

Calgary, ei Galgary.

Äänestin silti.

Minulla näyttää menevän g ja c sekaisin. Ei ole kauaa aikaa kun puhuin jääkiekkoiliasta nimeltään Grosby :lol:
Allan
Apulaisvalmentaja

ViestiKirjoittaja Allan » 15.06.2010 18.59

Mahan ottaa joukkueekseni Galgary, eiku Calgary Flames:in. Pelasin muutaman testipelin ja mukavastihan tuo meni. (3 voittoa 4 ottelusta)

Voisiko joku neuvoa mistä saisin tälläisiä lippuja (kaikki maat): Kuva Kuva Kuva

Entä tämän tyyppisiä logoja:
Kuva Kuva Kuva
Allan
Apulaisvalmentaja

ViestiKirjoittaja rulezman » 15.06.2010 19.35

Wikipediasta löytyy aika hyvin noita pieniä lippujakin, kun kattoo vaikka jotain urheilukisojen tuloksia, kuten vaikka tässä.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Allan » 16.06.2010 11.15

Joo, nuo liput ovat ihan hyviä. Tarvitsen niitä sinne sivuille kunhan saan senssit valmiiksi :wink:
Voisiko joku kertoa mitä tarkoittaa NHL-pelissä sisäänveto? Ei kysyvä tieltä eksy...

Edit; "kirotus virhe" korjaus
Allan
Apulaisvalmentaja

ViestiKirjoittaja chesswinner » 08.09.2010 10.07

Mulla olisi 2 tasavahvaa ehdokasta kiinnostuksen kannalta. Siksi en äänestä kun en osaa päättää kumpaa äänestäisin. Lisää vaikka molemmille puolikas ääni :lol:

Toinen ehdokas on Boston Bruins. Joukkue ei muuten ole kauhean kiinnostava, mutta kun mä arvostan perinteitä.

Toinen ehdokas on Nashville Predators joka kiinnostaa lähinnä siksi että pelaa kotiottelunsa NHL:n vinkkelistä katsottuna keskellä ei mitään. On hämmästyttävää miten tuohon kaupunkiin on onnistuttu luomaan edes jonkunlainen lätkähulluus. Tämä avaisi myös mielenkiintoisia mahdollisuuksia kirjoittaa pelaajien vapaa-ajasta paikassa jossa ei ole juuri muuta kuin kantri-musiikki.
chesswinner
Elävä legenda

Paluu Yleinen keskustelu