Laji, jota en siedä?

Useampia lajeja tai kenties koko urheilevaa maailmaa koskevat aiheet.

Valvoja: Tuomaristo

Re: Laji, jota en siedä?

ViestiKirjoittaja rulezman » 24.08.2009 06.07

calculator kirjoitti:
Verbal kirjoitti:Kilpaurheilumuotona ei. Kuntourheilumuotona toki. Nyt lähdin siitä olettamuksesta, että puhumme ensimmäisestä.

Pelkkänä kilpaurheilumuotonakin harrastajamäärät ovat uinnissa korkeita. Ja joka mantereelta löytyy maailmanmestareita.

Afrikkalaiset huippu-uimarit toki koko ikänsä amerikassa harjoitelleet.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja calculator » 25.08.2009 21.12

Totta. Toisaalta myös esim. koripallossa kovimmat seurat jenkeissä (ja yleisesti ottaenki NBA:t ja NHL:t kaikki jenkkilässä). :eihä:
calculator
Päävalmentaja

ViestiKirjoittaja White » 01.09.2009 20.05

Uppopallo ja koripallo.
Uppopallo siksi, koska sitä on niin hikistä seurata ja koripallo on jotenkin sellaista.
Ja koripallo on sellaista, että teen korin ja sitten sinä teet, minä, sinä ja sitten rytmi rikkoontuu ja jne.
White
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja Nasty » 01.09.2009 20.24

White kirjoitti:Uppopallo ja koripallo.
Uppopallo siksi, koska sitä on niin hikistä seurata ja koripallo on jotenkin sellaista.
Ja koripallo on sellaista, että teen korin ja sitten sinä teet, minä, sinä ja sitten rytmi rikkoontuu ja jne.

Uppopallosta samaa mieltä, veden pinnalla näkyy vain päät ja kaikki pelit mitä oon itte nähny (saattaa johtuu pelinjuonne siitä että oli Olympialaiset) ollu sellasia jossa hyökkäävä joukkue pitää palloa keskikentän vähän yläpuolella syötelleen ja sitten tulee yksi heitto maalia kohden tai yritys heittää jollekin maalin edessä. Se kun sukelletaan ja noustaan pintaan otetana pallo ja heitetään maali on kyllä hieno suoritus.

Koripallostakin oon samaa mieltä, samaan kategoriaan menee ainakin käsipallo. Ei vaan iske muhun sellanen että hyökkäys kestää 5 sekuntia ja sitten toiseenpäähän. Pisteiden tekeminen myös molemmissa lajeissa suhteellisen helppoa.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Nasty
le Patron

ViestiKirjoittaja luuseri » 02.09.2009 12.31

"sähly" moottori"urheilu" lumilautailu rullalautailu nyrkkeily judo paini suunnistus

siinä muutama
Natalie Darwitz 4ever
luuseri
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja MR.Donk » 24.02.2010 15.43

No tässä muutama esimerkki.

Uppopallo
Kaikki ammuntalajit
Kouluratsastus [smilie=hesse_guns.gif]
Kuva
MR.Donk
Päävalmentaja

ViestiKirjoittaja yGo » 24.02.2010 16.45

Koripallo on mun mielkestä telkkarista aika karseeta, mutta itse pelattuna kaveriporukassa erittäin kivaa.
Forza AC Milan!
yGo
Andrea Pirlo

ViestiKirjoittaja Asiakirjoittaja #1 » 24.02.2010 19.53

yGo kirjoitti:Koripallo on mun mielkestä telkkarista aika karseeta.

Tämä lause kertoo karua kieltä tietämättömyydestäsi, asiantuntemattomuudestasi sekä henkilökohtaisesta kirjoitustasostasi. Koripallo on niin taktisilta kuin pelillisiltä elementeiltään yksi maailman vaativimmista urheilulajeista. Lajissa tapahtuu lähes taukoamatta jotakin, joka asettaa muissa lajeissa ennen näkemättömät vaatimukset niin tuomareille kuin pelaajillekin, koska heidän täytyy olla lähes poikkeuksetta valppaana.

Urheilufoorumin johtava Asiakirjoittaja #1
Asiakirjoittaja #1
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja Aikapommi » 24.02.2010 20.11

yGo:n mielestä koripalloa ei ole hauskaa katsoa televisiosta, mitä tietämättömyyttä siihen tarvitaan? Kai jokaisella saa olla mielipide? Enkä itsekkään pidä koripallon katselemisesta saati sitten pelaamisesta, pelkkä koriin heittely on ihan hauskaa mutta pelaaminen ei. Oli se sitten kuinka taktista tahansa.
Vai miten se oli?
Aikapommi
Mr Urheilu

ViestiKirjoittaja MR.Donk » 24.02.2010 20.26

Aikapommi kirjoitti:yGo:n mielestä koripalloa ei ole hauskaa katsoa televisiosta, mitä tietämättömyyttä siihen tarvitaan? Kai jokaisella saa olla mielipide? Enkä itsekkään pidä koripallon katselemisesta saati sitten pelaamisesta, pelkkä koriin heittely on ihan hauskaa mutta pelaaminen ei. Oli se sitten kuinka taktista tahansa.

Juuri näin, tässä aiheessa nimen omaan kysytään mitä lajia et ITSE siedä.Eikä mistään asian tuntemattomuudesta.
Kuva
MR.Donk
Päävalmentaja

ViestiKirjoittaja Asiakirjoittaja #1 » 24.02.2010 20.30

Aikapommi kirjoitti:yGo:n mielestä koripalloa ei ole hauskaa katsoa televisiosta, mitä tietämättömyyttä siihen tarvitaan? Kai jokaisella saa olla mielipide? Enkä itsekkään pidä koripallon katselemisesta saati sitten pelaamisesta, pelkkä koriin heittely on ihan hauskaa mutta pelaaminen ei. Oli se sitten kuinka taktista tahansa.

Kaikillahan saa olla oma mielipiteensä, mutta "Koripallo on mun mielkestä telkkarista aika karseeta" -argumentti on erittäin absurdi mielipide, varsinkin jollei pysty perustelemaan kantaansa mitenkään.

Asiakirjoittaja #1
Penkinlämmittäjä

ViestiKirjoittaja MR.Donk » 24.02.2010 20.32

Asiakirjoittaja #1 kirjoitti:

Kaikillahan saa olla oma mielipiteensä, mutta "Koripallo on mun mielkestä telkkarista aika karseeta" -argumentti on erittäin absurdi mielipide, varsinkin jollei pysty perustelemaan kantaansa mitenkään.

Ei hänen sitä välttämättä aina tarvitse perustella.Luultavasti jos yGo ei ole paljoo seurannun koripalloo se saattaa näyttää vain päästä päähän juoksemiselta missä heitellään koreja.
Kuva
MR.Donk
Päävalmentaja

ViestiKirjoittaja Aikapommi » 24.02.2010 20.51

Näköjään menossa koko foorumi NYT päin persettä, kun eräs käyttäjä tuli... Saa nähdä kauan jaksaa täällä käydä jos meno on samanlaista.
Vai miten se oli?
Aikapommi
Mr Urheilu

ViestiKirjoittaja yGo » 24.02.2010 21.30

Jes, ei saa tälläiseen topicciin, mikä on mielipide-topic, kertoa mielipiteitään, kerroin että koripallo on tylsää katsottavaa telkkarista, mutta kivaa IRL. Ja joitakin asioita on nyt vähän vaikea perustella.

Edit.
Empä tiedä jaksanko enään tällä foorumilla, jos tästä tulee tosikkojen majatalo.
Forza AC Milan!
yGo
Andrea Pirlo

ViestiKirjoittaja calculator » 24.02.2010 23.00

Asiakirjoittaja #1 kirjoitti:

Tuosta olen kyllä samaa mieltä. Kun on kyse mielipidekeskustelusta, olisi hienoa saada perusteluja mielipiteisiin. Tällöin voitaisiin saada yhden rivin postaukset karsittua pois ja mikä parasta, saadaan myös keskustelua mahdollisesti aikaan.
calculator
Päävalmentaja

ViestiKirjoittaja Crick » 24.02.2010 23.45

Kyllä minusta myöskin pienen perustelun voisi laittaa lajista jota ei siedä. Ei pitäisi olla liian vaikeata.
Kiitos, Jymy! Suomen mestarit 2009!
Crick
Elävä legenda

Edellinen

Paluu Urheilu yleensä