Valvoja: Tuomaristo

JooC942 kirjoitti:Siniviiva - Jääkiekkofoorumi, jossa olen ylläpitäjänä. Ylivoimaisesti eniten tulee kirjoiteltua sinne.
Kenttis kirjoitti:JooC942 kirjoitti:Siniviiva - Jääkiekkofoorumi, jossa olen ylläpitäjänä. Ylivoimaisesti eniten tulee kirjoiteltua sinne.
Tonnehan vois liittyä
Device kirjoitti:Jaa'a niitä foorumeja on niin paljon. Enimmäkseen tulee kirjoiteltua omalle foorumille: Vaihtoaitioon, F1-forumille, Formulaguruun ja Siniviivaan. Eli tälläisiin Lätkä & Autourheilu painotteisiin foorumeille.
Topolian kirjoitti:Aapelin, kiekko.tk:n ja muiden pelien tai yhteisöjen foorumit on mulla kovassa käytössä.
Nasty kirjoitti:Topolian kirjoitti:Aapelin, kiekko.tk:n ja muiden pelien tai yhteisöjen foorumit on mulla kovassa käytössä.
Kuinkas moni täällä pelaa kiekko.tk:ta? Itse pelasin vielä vuosi sitten, nytten on ollut vuosi taukoa. Jos täältä löytyy porukkaa, niin voitaisiin vaikka pistää joku höntsäily tiimi kasaan. Kiekostahan taitaa olla myös jalkapallo versio?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa