IAAF Fantasy Athletics

Valvoja: Tuomaristo

IAAF Fantasy Athletics

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.06.2009 14.00

Kaikki rekisteröityy nyt IAAF:n Fantasy peliin, helppokäyttöinen ja ihan toimiva minun mielestäni, kisassa on mukana kaikki Kultaisen liigan osakilpailut, ja Super Granx prixit, niihin pitää jokaiseen kilpailuun valita kuusi urheilijaa itselleen, siitä sitten kuinka hyvin pärjäävät, niin jaetaan pisteitä.
Ja jokaisen urheilijan saa valita vain kerran tämän kauden aikana, elikkäs jos nyt vaikka Boltin otan mukaan ensimmäiseen kilpailuun, niin en häntä saa enää käyttää, tuo vähän jännitystä peliin.

Parhaiten pärjääville jaetaan taas palkintoja.

Loin myös sitten Urheilufoorumin liigan, nimi Urheilufoorumi ja salasana berliini. Ainakin kolme käyttäjää pitää liigaan saada, niin se pääse listoille, eli nyt kaikki mukaan, ei vaadi paljoa tuo peli.

Minun joukkueeni lauantaiseen Berliinin kultaisen liigan kilpailuun on:

Kapteeni: Kenenisa Bekele
Muut urheilijat: Richards, Järvenpää, Robles, Wariner ja Isinbajeva
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

Re: IAAF Fantasy Athletics

ViestiKirjoittaja Osokrori » 08.06.2009 17.21

Noniin liitytty on, mutta joukkuetta ei vielä voinut tehdä kun jotain häikkää ilmeisesti, jos tajusin oikein :oops:
Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Osokrori
Herrasmiespelaaja

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.06.2009 17.45

Juu, pitää oottaa vähän aikaa, että ne aktivoi tunnuksen, mulla kesti pari päivää, sähköpostiin tulee sitten viesti siitä.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Nasty » 08.06.2009 18.15

Kyllä mulle vaan tuli aktivointi heti. Joukkue on Isinbajeva (C), Merrit, Vlasic, Evora, Thorkildsen, Jelimo.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Nasty
le Patron

Paluu Kisaveikkaukset