Pakko oli vielä kirjastolle vääntäytyä.
Muutama viesti sitten mainittu superjunnu:
17v0p,
erinomainen laituri, kelvollinen pelinrakennus, välttävä syöttö on Suomen paras 17v laituri! Jorkin akatemiasta Jorkin treenaamana. Ihme täytyy tapahtua, jos ei pääse U20-joukkueeseen! Tämä on ilon päivä!
Crick kirjoitti:Mitenkä tuo harjoittelu kannattaa säätää? Itse ajattelin nyt lähteä liikkeelle niin, että ensisijainen harjoittelu on yksilöllinen ja toissijainen lyhytsyöttäminen. Tuo siis tähtäisi periaatteessa keskikenttämiesten kehittämiseen. Mitään järkeä? Mitä itse harjoittelette?
Yksilöllinen on
hidasta. ÄLÄ ota sitä. Nopeus on kai noin 10-20% muista.
Alkuperäispelaajat ovat oikeastaan turhakkeita. Itselläni paras oli välttävä. (Yksi on vielä akatemiassa, useita erotin.)
Muutama vihje:
Kannattaa pitää muutamaa kykyjenetsijää, sinulla ainakin on varaa. Jos on vain yksi etsijä, kannattaa nostaa pelaaja, jotta sitä ei tarjottaisi uudestaan (vaikka kuinka huono olisi). Sen voi erottaa heti. Kannattaa kokeilla nostettua pelaajaa kaikilla pelipaikoilla.
5* on noin välttävä, 6* kelvollinen, 7* hyvä.
Harjoittelusi laita selvän ykköslupauksen ehdoilla. Jos jokin osa-alueesi on todella hyvä, laita se. Itse kuljin ykköslupaukseni ehdoilla, ja kun hänelle tärkeimmät taidot täyttyivät, laitoin vain kokoonpanon ulkopuolelle.
Kaikki kokoonpanon pelaajat saavat kokemusta.
Harjoittelu kulkee kuten edustusjoukkueessa.
Ei kannata pitää samaa harjoitusta ykkösenä ja kakkosena, ellei sinulla ole yhtä pelaajaa yli muiden ja muut potentiaalit täynnä
Potentiaalin täyttymisen näkee pelaajasivulla keltaisesta palkista. Jos se ei ole keltainen, mutta sanallinen arvo on sama kuin pot., jäljellä voi olla alatasoja.
Maalivahdin maksimitaso on hyvä, muilla erinoma.
Eiköhän tuossa ole tarpeeksi. (:
~kirja
Kaikkea ei voi saada.