Valvoja: Tuomaristo

calculator kirjoitti:Itse olen muutaman vaiheilla. Tommi Evilä, Suomen lätkäjoukkue ja Kalle Palander kuuluvat mun mielestä kärkikastiin.
mystinen maamyyrä kirjoitti:Tää on helppo. Kimi Räikkönen tietenkin, sillä auton ajamisella ei edelleenkään ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Mitä seuraavaksi? Meikäläinen vuoden urheilijaksi, kun olen niin hyvä juomaan kaljaa.
Väitätkö että sinä olisit esimerkiksi paremmassa kunnossa kuin F1-kuskit? Kyllä etenkin formuloissa kuljettajat ovat aivan huippukunnossa ja treenaavat tosissaan, että jaksavat ajaa paahtavat, lähes kahden tunnin kisat G-voimien jyllätessä. Rallissa ei nyt välttämättä kunnon tarvitse niin kova olla, mutta tuskin sielläkään kukaan rapakunnossa on.
mystinen maamyyrä kirjoitti:Tunnen myös monia toimistotyöntekijöitä jotka ovat fyysisesti todella kovassa kunnossa ja pystyvät juoksemaan vaikka maratonin. Onko tomistotyökin siis urheilua?
Device kirjoitti:Jos F1 ei ole urheilua, niin sitten sitä ei ole myöskään keihäänheitto, kuulantyöntö tai kiekonheitto, koska näissäkään lajeissa ei tarvitse heittää muuta kuin 5-6kg painoista kiekkoa/kuulaa niin pitkälle kuin jaksaa, eihän se ole urheilua.

Anzta kirjoitti:No jos on pakko alkaa viilamaan pilkkua, niin kyllä Formuloissakin on tekniikan oltava kunnossa. Niin auton kuin kuljettajan kohdalla (ajotyyli).
r2-d2 kirjoitti:Ja en todellakaan usko, että formulakuski olisi kovemmassa kunnossa kuin lätkäpelaaja.

Crick kirjoitti:r2-d2 kirjoitti:Ja en todellakaan usko, että formulakuski olisi kovemmassa kunnossa kuin lätkäpelaaja.
Device on tuossa väitteessä kyllä minusta aivan oikeassa. Toki lätkästäkin löytyy todella kovakuntoisia, mutta kaikki eivät yllä millään F1-kuskien rinnalle. Aikoinaan jääkiekossa olivat timojutilat ja esakeskiset kaksoisleukoineen pyörimässä. Toki tuosta ollaan menty ammattimaisempaan suuntaan ja kunnot ovat kohenneet, mutta ei jääkiekko tosiaan mikään rankin mahdollinen laji ole, vaikka kovaa mennään se mitä pelataan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa