Valvoja: Tuomaristo

rulezman kirjoitti:Pliis, teen vielä tästä helpomman sulle ja laitan vastausvaihtoehdot valmiiksi!
Otetaan vielä loppuun ihan viiminen kyssäri! Wilma Murto on eittämättä huippu-urheilija, joka panostaa lajiinsa täysillä. Mielestäsi siis Jarno Koivunen on tärkeämmässä roolissa Wilman viime aikojen huippusuoritusten osalta kuin Wilma itse?
A) Wilma Murto
B) Jarno Koivunen
En nyt kuollaksenikaan uskalla samaan viestiin enää pistää sitä toista ongelmakohtaa, johon edelleen odotan esimerkkejä sinulta! Pahoittelen kovasti, että olen yliarvioinut teidän käsityskykynne kapasiteettis. Ilmeisesti aivonne eivät kykene viestejä enää prosessoimaan, jos siinä puhutaan jopa useista eri asioista. Mennään siis aihe/viesti tyylillä jatkossa!
Palataan siihen, jos (ja kun!) saadaan tämä hoidettua!
rulezman kirjoitti:Ämpsykkää! Ei ne kyssärit noin vaikeita voi olla!
Ootko muutes vieläkään nähnyt akillesvammaa, joka paranee aikataulussa?
M1999 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Ämpsykkää! Ei ne kyssärit noin vaikeita voi olla!
Ootko muutes vieläkään nähnyt akillesvammaa, joka paranee aikataulussa?
Eli et pysty tässä(kään) asiassa myöntämään, että teit väärän arvion Wilman mahdollisuuksista Pariisissa talven loukkaantumisen jälkeen, oot kyllä aika sankari

Itse pidän tässä kohtaa todennäköisenä, että Wilma avaa kautensa 1-2 viikkoa ennen EM-kisoja ja myös taistelee Roomassa mitaleista. Jos akilles ei kesän rasituksen myötä ota uudelleen takapakkia, niin Wilma on varmasti yksi mitaliehdokkaista Pariisissa.

rulezman kirjoitti:Mä tiedät, että et kykene prosessoimaan useita asioita kerrallaan, mutta kokeilen nyt kuitenkin onneani!
Mikä tässä talvella esittämässäni ennusteessa siis on mielestäsi sellaista, joka pitäisi "myöntää vääräksi"?Itse pidän tässä kohtaa todennäköisenä, että Wilma avaa kautensa 1-2 viikkoa ennen EM-kisoja ja myös taistelee Roomassa mitaleista. Jos akilles ei kesän rasituksen myötä ota uudelleen takapakkia, niin Wilma on varmasti yksi mitaliehdokkaista Pariisissa.
Nojoo, ottihan sen akilleen sijaan reisi takapakkia, mun moka, etten tätä mahdollisuutta viestissäni avannut!
Ei väliä missä järjestyksessä vastailet, kunhan vastailet!
Itse pidän tässä kohtaa todennäköisenä, että Wilma avaa kautensa 1-2 viikkoa ennen EM-kisoja ja myös taistelee Roomassa mitaleista. Jos akilles ei kesän rasituksen myötä ota uudelleen takapakkia, niin Wilma on varmasti yksi mitaliehdokkaista Pariisissa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa