Livespämmitopikki

Vuoden 2024 kesäolympialaiset käydään Ranskan Pariisissa 24.7. - 11.8.2024

Valvoja: Tuomaristo

Re: Livespämmitopikki

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 07.25

Näin se vaan Wilman talven akillesjänteen loukkaantuminen vei mahdollisuudet olympiakultaan/mitaliin. Aivan niinkuin silloin jo heti osasin sanoa. Taisin jopa jossain viestissä ennustella että voi päästä kisaan mukaan, mutta hyppää ehkä n.470 ja pistesijalle.

Akillesjänteen loukkaantuminen on kokonaisuudessaan niin iso juttu, että se vie kropan epätasapainoon ja kierre syntyy,,varsinkin kun on kiire. Tuli sitten muitakin loukkaantumisia. Näinhän tämä luonnollisesti menee ja tämän ymmärtämiseen ei paljon vaadita. Jostain syystä Rulle vahvasti piti yllä vielä toivoa olympiamitalista talven loukkaantumisen jälkeen.
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 07.41

Ei hemmetti olen samoihin kysymyksiin vastannut varmaan sata kertaa jo :evil:

Ja jankkaat edelleen että miksi en vastaa.

VALMENNUS/VALMENTAUTUMINEN ON TÄRKEÄMPÄÄ KUIN URHEILIJAN SUORITTAMINEN TREENEISSÄ TAI KILPAILUISSA. VALMENNUKSEN ONNISTUMINEN TAKAA SEN, ETTÄ URHEILIJA VOI MENESTYÄ. JOS VALMENNUS/VALMENTAUTUMINEN EI ONNISTU, NIIN URHEILIJA EI PYSTY SUORIUTUMAAN KILPAILUSSA HYVIN, EIKÄ MENESTY.

AIVAN SAMA KUKA SITÄ VALMENTAUTUMISTA JOHTAA KOIVUNEN, URHEILIJA ITSE TAI KOKO KYLÄ. VALMENNUKSEN ONNISTUMINEN RATKAISEE.

On suorastaan sairasta että syytät mua luetun ymmärtämisen puutteista, kun itse jankkaat samaa kysymystä viestistä toiseen. Kyllä mun on pakko epäillä hieman onko kaikki kunnossa sinulla?
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 07.43

Ämpsykkää! Ei ne kyssärit noin vaikeita voi olla!

Ootko muutes vieläkään nähnyt akillesvammaa, joka paranee aikataulussa? :D
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 07.49

Pliis, teen vielä tästä helpomman sulle ja laitan vastausvaihtoehdot valmiiksi!

Otetaan vielä loppuun ihan viiminen kyssäri! Wilma Murto on eittämättä huippu-urheilija, joka panostaa lajiinsa täysillä. Mielestäsi siis Jarno Koivunen on tärkeämmässä roolissa Wilman viime aikojen huippusuoritusten osalta kuin Wilma itse?

A) Wilma Murto
B) Jarno Koivunen

En nyt kuollaksenikaan uskalla samaan viestiin enää pistää sitä toista ongelmakohtaa, johon edelleen odotan esimerkkejä sinulta! Pahoittelen kovasti, että olen yliarvioinut teidän käsityskykynne kapasiteettis. Ilmeisesti aivonne eivät kykene viestejä enää prosessoimaan, jos siinä puhutaan jopa useista eri asioista. Mennään siis aihe/viesti tyylillä jatkossa!
Palataan siihen, jos (ja kun!) saadaan tämä hoidettua!
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 08.02

Pliis, teen vielä tästä helpomman sulle ja laitan vastausvaihtoehdot valmiiksi!

Otetaan vielä loppuun ihan viiminen kyssäri! Wilma Murto on eittämättä huippu-urheilija, joka panostaa lajiinsa täysillä. Mielestäsi siis Jarno Koivunen on tärkeämmässä roolissa Wilman viime aikojen huippusuoritusten osalta kuin Wilma itse?

A) Wilma Murto
B) Jarno Koivunen

En nyt kuollaksenikaan uskalla samaan viestiin enää pistää sitä toista ongelmakohtaa, johon edelleen odotan esimerkkejä sinulta! Pahoittelen kovasti, että olen yliarvioinut teidän käsityskykynne kapasiteettis. Ilmeisesti aivonne eivät kykene viestejä enää prosessoimaan, jos siinä puhutaan jopa useista eri asioista. Mennään siis aihe/viesti tyylillä jatkossa!
Viimeksi muokannut rulezman päivämäärä 08.08.2024 08.22, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Auttaisko tää :)
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 09.39

rulezman kirjoitti:Pliis, teen vielä tästä helpomman sulle ja laitan vastausvaihtoehdot valmiiksi!

A) Wilma Murto
B) Jarno Koivunen

Olen vastannut tähän kysymykseen sata kertaa, jos et sitä tajua, niin ei ole mun ongelma. Valmennus on tärkeämpää kuin urheilijan suorittaminen
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 09.44

rulezman kirjoitti:Ämpsykkää! Ei ne kyssärit noin vaikeita voi olla!

Eli et pysty tässä(kään) asiassa myöntämään, että teit väärän arvion Wilman mahdollisuuksista Pariisissa talven loukkaantumisen jälkeen, oot kyllä aika sankari :lol:
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 10.18

M1999 kirjoitti:
rulezman kirjoitti:Ämpsykkää! Ei ne kyssärit noin vaikeita voi olla!

Eli et pysty tässä(kään) asiassa myöntämään, että teit väärän arvion Wilman mahdollisuuksista Pariisissa talven loukkaantumisen jälkeen, oot kyllä aika sankari :lol:

Siis minkä väärän arvion? Oot kova jannu huutelemaan, mutta harvoi sieltä mitään faktoja tai edes pyydettäessä esimerkkejä kuitenkaan irtoaa! :(

Vastaa nyt hei!
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 10.26

Mä tiedät, että et kykene prosessoimaan useita asioita kerrallaan, mutta kokeilen nyt kuitenkin onneani!

Mikä tässä talvella esittämässäni ennusteessa siis on mielestäsi sellaista, joka pitäisi "myöntää vääräksi"?

Itse pidän tässä kohtaa todennäköisenä, että Wilma avaa kautensa 1-2 viikkoa ennen EM-kisoja ja myös taistelee Roomassa mitaleista. Jos akilles ei kesän rasituksen myötä ota uudelleen takapakkia, niin Wilma on varmasti yksi mitaliehdokkaista Pariisissa.

Nojoo, ottihan sen akilleen sijaan reisi takapakkia, mun moka, etten tätä mahdollisuutta viestissäni avannut!

Ei väliä missä järjestyksessä vastailet, kunhan vastailet!
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Volmari » 08.08.2024 11.00

Kauanko siitä on aikaa, kun pikamatkoilla juostiin ennen välieriä "toiset alkuerät", jotka koskivat kaikkia juoksijoita?
Volmari
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja Geb Mo » 08.08.2024 11.03

Globaaleissa arvokisoissa Berliinissä 2009 viimeksi.
Geb Mo
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja RobinHood » 08.08.2024 11.09

Suomen urheilussa on monia ongelmia, joihin ei niihin kaikkiin jaksa tarttua. Sanotaan lyhyesti, että yhtenäinen nimittäjä on tyhmyys.

Tähän on tottunut, että suomalaiset kirjaimellisesti ryssivät mitalleja tuon tuosta. Esimerkki Ella Junnilla. Otan esimerkin vuoden 2018 talviolympialaisista. Silloin oli muotia huudella ampumahiihtäjiä maastohiihtoon. Tämä kulminoitui siihen, että Mari Eder pistettiin hiihtämään parisprinttiä olympialaisiin. Valinta pistettiin oikeastaan lukkoon jo kauden alla. Mitä siinä sitten tapahtui? Eder putosi kelkasta ja mitalijuna karkasi, kun jälkikäteen ajateltuna mitali olisi ollut hyvin lähellä jos Kerttu Niskanen tai jopa Riitta-Liisa Roponen olisi hiihtänyt. Samalla ampumahiihdossa seuraavana päivänä sekaviestissä Suomi jäi 6. n. 30s mitaleista ilman Ederiä. Mäkäräinen veti hirmuvedon ja Seppälä ja Hiidensalo olivat olympialaisissa hyvässä vedossa, vaikka muuten kaudella eivät menneet mihinkään. Kaikkien laskelmien mukaan Suomi olisi saanut mitallin, jos Eder olisi hiihtänyt ihan normaalin perusvedon. Ei olisi tarvinnut ampua edes nollia. Myös maastohiihdossa miesten parisprintissä mitali meni, kun Reijo Jylhä laittoi oman poikansa Martti Jylhän Matti Heikkisen sijaan. Jylhän kestävyysominaisuudet eivät riittäneet ja Suomi tippui kyydistä. Pronssi meni Ranskaan, joka hiihdätti kestävyysjyrää Manificattia. Sen sijaan Pekingissä naisten viestimitali meni siihen kun, valmennusjohto ei silloin tajunnut laittaa Ederiä Kyllösen sijaan. Näitä riittää. Kyllähän suomalaiset ovat täysiä luusereita. Ei siitä päästä yhtään mihinkään.
RobinHood
Erilainen nuori

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 11.26

Sagalla korkeus nyt jo plussan puolelle. 6200 pinnan sarja eeelleen realismia.
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja Volmari » 08.08.2024 11.29

Ei mitään julmaa siinä, että muodollisesti "hyppyjään säästellen", mutta käytännössä leuhkuuttaan ei selvitä aloituskorkeuttaan.
Volmari
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 11.35

Hyvässä formussa Saga. Yksi jos vielä menisi yli, niin ujosti voisi unelmoida jo top10-sijasta. Kolme naista jo joukosta lokonaan ulos pudonnut.
rulezman
Oliver Kahn

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 12.37

rulezman kirjoitti:Mä tiedät, että et kykene prosessoimaan useita asioita kerrallaan, mutta kokeilen nyt kuitenkin onneani!

Mikä tässä talvella esittämässäni ennusteessa siis on mielestäsi sellaista, joka pitäisi "myöntää vääräksi"?

Itse pidän tässä kohtaa todennäköisenä, että Wilma avaa kautensa 1-2 viikkoa ennen EM-kisoja ja myös taistelee Roomassa mitaleista. Jos akilles ei kesän rasituksen myötä ota uudelleen takapakkia, niin Wilma on varmasti yksi mitaliehdokkaista Pariisissa.

Nojoo, ottihan sen akilleen sijaan reisi takapakkia, mun moka, etten tätä mahdollisuutta viestissäni avannut!

Ei väliä missä järjestyksessä vastailet, kunhan vastailet!

Kritisoit kovaan ääneen viestissä kun sanoin heti kättelyssä talven loukin jälkeen, että mitalimahdollisuudet Wilmalla meni tähän Pariisissa. Olin oikeassa, miksi kritisoit silloin sitä mun kommenttia - ehkä sielläkin jossain välissä kerroit miten olen tyhmä, urheilua ymmärtämätön, putkiaivo....koitapa vaihteeksi kaivaa se mun viesti jossa sanoin tämän kommentin ja vielä vähän myöhemmissä viesteissä tarkensin, että voi olla mukana mutta pistesijalla n.470-475, voit kaivaa tämänkin

On erittäin rumaa kaivaa näistä tuhansista viesteistä se omasi, mutta samalla jätät mun viestin näyttämättä uudestaan missä,kerron etukäteen miten Wilmalle käy Pariisissa. Kai tajuat että halutessaan minkä tahansa asian saa näyttämään itselle edulliseksi (pliis kaiva se viestini). Sulle on käsittämätön tarve olla aina oikeassa ja varsinkin kertoa se muille ja yrittää kertoa miten vastapuoli on tyhmä ja et pysty hyväksymään mitään muita mielipiteitä. Itse en viitsi olla niin turhamainen että omia viestejäni kaivelen mistä näkee mun olevan oikeassa tässä asiassa.

Ja kyllä sun olisi pitänyt ottaa huomioon että akillesjänne vamma vaikuttaa moneen asiaan, esim kehon tasapainoon ja sitä myötä tämä altistaa muihin loukkeihin. Tämä on selkeä asia jos urheilua ymmärtää. Itse pystyin tämän kyllä heti arvioimaan näin, kun sanoin että Wilman mahdollisuudet meni mitaliin Pariisissa.
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 12.53

Sori en osannut lainata viestejäni tähän, vaan ne meni tuonne yleisurheiluotsikon alle yleisellä puolella. Voit sieltä käydä katsomassa kuinka osasin ennustaa asian heti. Oli pakko itse kaivaa koska sä et sitä olisi tehnyt eli olin turhamainen - olen pettynyt itseeni :(
Viimeksi muokannut M1999 päivämäärä 08.08.2024 13.16, muokattu yhteensä 1 kerran
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja M1999 » 08.08.2024 12.55

Ja hienoa kun et enää jankkaa tuota samaa kysymystä mihin olen sata kertaa vastannut, olen ylpeä että vihdoin ymmärsit selkeän vastaukseni kumpi on tärkeämpää :clap: :clap: :clap:
M1999
Suuri Ajattelija

ViestiKirjoittaja Volmari » 08.08.2024 13.45

Melojanaisilla näyttäisi olevan isommat rinnat kuin muilla naisurheilijoilla.
Volmari
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja rulezman » 08.08.2024 14.13

No mutta itsehän esitit väitteen, että kyseinen viestini (kts. alla) on mielestäsi: "teit väärän arvion Wilman mahdollisuuksista Pariisissa talven loukkaantumisen jälkeen, oot kyllä aika sankari :lol:"

Jos heittelee moisia syytöksiä, niin mielestäni ne saisi myös perustella!

Wilma siis avasi kautensa ennen Roomaa, rasituksen myötä kroppa otti takapakkia ja toki siitä huolimatta taisteli Pariisissa mitalista. Roomassa ei toki mitskusta taistellut mainitun vamman takia.
rulezman
Oliver Kahn

EdellinenSeuraava

Paluu Pariisi 2024