Valvoja: Tuomaristo
SCHUMI kirjoitti:Ai, mulla vaan jäi mielikuva että ajattelit lähtee merille ihan duunimielessä.

Nasty kirjoitti:Jaa tämäkin mesta noussut kuolleistaAinakin sen verta, että heikko pulssi löytyy kun kirja ja rulezman täällä kahdestaan pääasiassa.

Nasty kirjoitti:
Bodaus sittemmin ottanut juoksun paikan ja sen parissa kuluu aikaa. Mitä muuten elämään tulee niin opiskelen (lue: nostelen tukia) AMK:ssa ja asustelen muijan ja koiran kanssa Kanta-Hämeessä. Ilmeisesti oon kirjottanut joskus 5 v sitten, että tykkään enemmän kahvakuulailusta kuin punttien pumppailusta. Nyt en enää koskisikaan kahvakuulaan ja puntteja tulee pumpattua 6x viikkoonSillai ne ajat muuttuu... Toki kahvakuula onkin eri tarkoitukseen kuin lihasmassan kasvatukseen.

Nasty kirjoitti:120kg meni 2 toistoo tossa puolisen vuotta sitten, sen jälkeen laihdutellu ja kevät meni nostelujen kannalta muutenkin perseelleen erinäisistä syistä. En oo voimaan hirveästi panostanut, mutta sain vähän inspistä siihen kun olin kattomassa voimanoston MM-skaboja Salossa.

rulezman kirjoitti:Eurosportin emoyhtiö osti oikeudet olympialaisiinToivottavasti päätyvät myymään ainakin osan oikeuksista Ylelle, ei mikään taho paremmin kisoja Suomessa voi välittää, kuin Yle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa