Valvoja: Tuomaristo

rulezman kirjoitti:Jep, Erki Nool on saanut muutamassa viikossa nostettua Sagan ihan uudelle tasolle. Miettikääpä jos Erki saa parissa kuukaudessa nostettua Sagan ennätystä yli sadalla pinnalla, niin Tokion MM-kisojen aikaanhan Saga menee heittämällä yli 7000 pinnan. On se hurja mies!
Mutta nyt kun Ämpsy taas linjoilla, niin niitä avoimia kyssäreitä löytyy edelleen!
että valmennus ei merkkaa mitään

Niin miksi vuosi 2024 meni loukkaantumisten kanssa painiessa? Eikö arki ollut kunnossa?
Mutta Liimataisten tai Jokisten eväät viedä potentiaalinen urheilja huippuvaiheessa olympiamitaleille (6300 urheilijasta yli 6800 urheilijaksi)......hmm miksi uskot että pystyisivät? Mitkä ovat näytöt tähän?
Jokinhan sua pännii tässä ajatuksessa Erkistä valmentajana kun näet mut heti idioottina jälleen kun kehun Erkiä ja Sagan oikeaa päätöstä?
Ihan mielenkiinnosta vielä kysyttävä, että miten tämä nyt näkyy, että Saga vetää "paremmalla asenteella ja sitoutumisella"?
että valmennus ei merkkaa mitään

Kyllä esitän mielipiteitä ja esitän väittämiä ja monesti nopeasti.
Myös monesti viesteissä esitän näkemykseni mikä on vialla ja mitä olisi syytä harjoitella, mikä kehity....yms.
Mä koitan useasti löytää niitä vaihtoehtoja ja kehityskohteita. Enkä tarkoita että olen oikeassa, mutta viesteissä on sisältöä edes vähän. Sun viestittelyt hyvin useasti keskittyy siihen miten minä viestittelen ja mun tekemisiin.
Mitä jos keskittyisit ja avaisit keskustelua vaikka siitä miten varmistetaan että Silja Kosonen kehittyy Losiin mennessä 80m heittäjäksi (kuten huomasit, laitoin tästä pienen välihuomautuksen mitä pitäisi tehdä). Että ei heitä neljättä vuotta samoja 72-73m tuloksia. Olisi mielenkiintoista kuulla sun kehitysehdotukset ja mielipiteet miksi ei ole tuloksellisesti kehittynyt viimeisen kolmen vuoden aikana

Mutta on erikoista kun itse arvioit että sulla ei ole kompetenssia arvioimaan urheilijoiden valmentautumista , kehityskohteita yms. Luulisi että noin laajalla urheilun seurannalla ja myös kokemuksella mitä omaat, niin ihan vaan pitämällä silmät auki ja katsomalla vaikka TV:stä kuvaa pystyy näkemään asioita
En muista minkä kisojen yhteydessä toit kovasti vaikka tuuria esille (yhtenä tekijänä). Mä koitan keskittyä siihen suurimpaan vaikuttavaan tekijään eli valmennukseen, valmentautumiseen. Lisäksi tykkäät aina tuoda esiin rahaa (sekin yksi tekijä). Ja kuten olen monesti sanonut itse keskityn siihen mihin voi enemmän vaikuttaa eli valmentautumiseen ja valmennukseen.
....toivon sinulta itseltäsi enemmän huomioita näihin asioihin ja vähemmän viestejä "no Torinossa uudestaan tyylillä". Ei se tarkoita sitä että sun tarvii olla oikeassa tai mun tarvii olla oikeassa. Tähän voi tuoda omia mielipiteitä. Eli josko sä toisit urheilufoorumiin sisällöllisesti muutakin kuin fanittamista tai mun viestien haukkumista, niin ehkä mä pääsisin reagoimaan sun mielipiteisiin. Pistä vähän itseäsi likoon, ei se ole niin vaarallista, koita kommentoida että miksi suomalainen pärjää, miksi ei.

Suunnistuskausi alkaa toukokuussa, ja Heikkiselle kauden päätähtäin on syksyn sprinttimatkat. Heinäkuussa käytävät MM-kisat Kuopiossa eivät ole hänelle suurin tavoite, koska siellä kilpaillaan pitemmillä metsämatkoilla.
– Kesällä on tarkoitus kilpailla myös Motonet GP:ssä, jos hyviä 3 000 ja 5 000 metrin startteja on tarjolla, Heikkilä lupasi
Paluu Kilpailut, tulokset yms.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa