Tanel Padar & The Sun - Hopelessness You
Noi on kovas soitossa nyt
![Cool [headbang]](./images/smilies/headbang.gif)
Valvoja: Tuomaristo
![hesse_wink [smilie=hesse_wink.gif]](./images/smilies/hesse_wink.gif)
gameboy kirjoitti:Guns N' Roses tietenki se vaan on paras ois vielä parempi jos se ois alkuperäsillä kokoonpanoilla
Jonzku92 kirjoitti:Täällähän haukutaan pystyyn, jos kerron.
Jonzku92 kirjoitti:Täällähän haukutaan pystyyn, jos kerron.
Minulle käy itseasiassa kaikki, mitä kuulen, kunhan se ei liity millään tavalla heviin/metalliin tms.
JJL kirjoitti:Mulla on kans sama juttu sun kans, eli kaikki muu menee paitsi semmonen rääkyminen.

vilsu kirjoitti:JJL kirjoitti:Mulla on kans sama juttu sun kans, eli kaikki muu menee paitsi semmonen rääkyminen.
Ei hevi/metalli oo pelkkää rääkymistä.![]()
Mut itellä on monta suosikkibändiä, kuten Sonata Arctica, Iron Maiden, Epica, Nightwish (ja nimenomaan se vanhempi tuotanto), Rammstein ja After Forever. Sitte tietysti myös gospelpuolelta löytyy hyviä bändejä, kuten HB, The Rain, NMB, Tera/Terapia, VIP, Stryper ja G-Powered (ainut muu kuin hevibändi tässä listauksessa.). Näillä mennään.

vilsu kirjoitti:Jäi tuosta omasta listastani puuttumaan Within Temptetion, joka myöskin soittaa erittäin hienoa musiikkia.
Crick kirjoitti:vilsu kirjoitti:Jäi tuosta omasta listastani puuttumaan Within Temptetion, joka myöskin soittaa erittäin hienoa musiikkia.
On myöskin kohonnut yhdeksi minun suosikeista. Todella hienoja kappaleita soittavat, kylmät väreet saa monet aikaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa