Kauhajoen ammuskelu

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Re: Kauhajoen ammuskelu

ViestiKirjoittaja Crick » 25.09.2008 14.23

Osanottoni myös chesswinnerille, jos kerta ystävä on menehtynyt. Todella surullista. :cry:
Kiitos, Jymy! Suomen mestarit 2009!
Crick
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja JJL » 25.09.2008 19.09

Osanottoni minultakin Chesswinnerille :cry:
JJL
Maailmanmestari

ViestiKirjoittaja chesswinner » 26.09.2008 11.55

Jonzku92 kirjoitti:
Toisen ystävä on ollut kohteena(ko?) ja sinä laittelet nauravia hymiöitä tuollaisiin kohtiin

Itsekin näin tuon kirjan laittaman ensimmäisen hymiön :lol:

Ei ehkä kovin asianmukaista mutta ymmärrettävä erehdys, itse meinasin laittaa omaan viestiini sen. Nopeasti katsottuna se näyttää raivoisalta itkulta. Siinä muuten olisi ylläpidolle hommia, täältä puuttuu kunnon itkuhymiö. Vaikka ei silti, toivottavasti sellaista ei jatkossa tarvita.

Ja aiheuttihan tuo sentään hymyn, tosin hyvin niukan ja vain vahingoniloisen, mutta hymyn kuitenkin.

Ja media taas kerran aseharrastajien kimpussa :kipakkana: Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää että aseet sinällään ei ole vaarallisia. Vaarallisiksi ne tekee seonneet/taitamattomat käyttäjät. Täyskielto vaan ja edesautetaan sillä rikollisten pyörittämää pimeää asebisnestä [headbang] Siitähän ne asiat perkele paremmaksi muuttuu. Jotenkin luulen että Piia kuoli vielä turhaankin kun eduskunta on täynnä pässejä.
chesswinner
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja Jorkki_1 » 26.09.2008 17.22

Osanotto myös minulta chesswinner
Jorkki_1
Maailmanmestari

ViestiKirjoittaja r2-d2 » 26.09.2008 20.34

Oli kyllä hirmuinen tapaus :cry: Onneksi jo hieman laantunut tuo uutisointi (kun vertaa Jokelaan), ei pyöri koko ajan tuollainen mielessä.
Niin kuin joku mainitsikin, niin hyvä ettei urheiluruudussakin puhuttu pelkästään tuosta tapauksesta (mainittiin kyllä). Tuona samana päivänä kuoli Jussi Markkasen 4 vuotias poika, sitä tosin ei urheilu-uutisissa mainittu..
Osanottoni kaikille joita tuo kosketti erityisen läheisesti :-|
Pelicans - FC Barcelona - FC Lahti
Kuningas + Huuhkajat
r2-d2
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja vilsu » 29.09.2008 11.19

Itse olin noin kilometrin päässä sijaitsevalla lukiolla silloin kun tuo ammuskeluvälikohtaus tapahtui. Oli kyllä järkyttävää kuunnella niitä vähiä ilmoituksia, joita asian tiimoilta tuli, koska ei yhtöön tiennyt että onko siellä kenties kuollut joitain omia kavereita. Ei onneksi ollut, joten siltä osin elämä jatkuu ihan normaalisti.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu