Suomen kannalta eilisessä viestissä oli hyvää vain se, että USA oli vielä paskempi. Itävalta onkin näillä näkymin nousemassa Suomen ykköshaastajaksi maacupin kymppipaikasta. Ensi viikon sprintti ja viesti tosi tärkeät kisat.
Valvoja: Tuomaristo

WebSlave kirjoitti:AH-Fanille muistutus, että muistaa tehdä viestirivin/rivit. Edellisistä viesteistä on sen verran monta viikonloppua, ettei vanhat rivit ole voimassa.

AH-fani kirjoitti:Vittu minulla oli jo Wierer kolmoskorissa, mutta sitten laitoin Hannan, koska olin mokannut edellisen kerran jättämällä hänet. Ja taas meni kmetsään

WebSlave kirjoitti:AH-fani kirjoitti:Vittu minulla oli jo Wierer kolmoskorissa, mutta sitten laitoin Hannan, koska olin mokannut edellisen kerran jättämällä hänet. Ja taas meni kmetsään
Wierer on kakkoskorissa. Hannan 11. sija on kolmoskorilaiselle ihan hyvä tulos. Baserga ja Dzhima olisivat olleet pikakisassa vielä parempia kolmoskorilaisia, mutta miten lienee takaa-ajon jälkeen?
-Edit- Vedit naisten pikamatkalta jaetut korkeimmat pisteet, että sikäli meni ihan hyvin metsään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa