Valvoja: Tuomaristo

Minulla on sen verran faktaa, että tuskin päälinjat vakaumuksissa ja näkemyksissä minulla muuttuvat

rulezman kirjoitti:Minulla on sen verran faktaa, että tuskin päälinjat vakaumuksissa ja näkemyksissä minulla muuttuvat
Uskot siis jostain syystä omien faktojesi olevan parempia kuin vastapuolen. Miksi näin?
Ja eikös asiantuntijat ole jo vuosia varoittaneet, että väistämättä ennenpitkää tapahtumaan pandemiaan ei olla varauduttu tarpeeksi hyvin?
Pikkuhiljaa alkaa tosiaan nyt taas Eurooppa ja USA avautumaan. Syksyllä tulee aika varmasti toinen aalto, mutta näillä näkymin siitä ei ole tulossa pelätyn paha.
Se nyt ainakin lienee jo varmaa, että Suomessa mitään 90-luvun laman kaltaista skenaariota ei tule.
Pentagon Study: Flu Shot Raises Risk of Coronavirus by 36% (and Other Supporting Studies)

Volmari kirjoitti:Tuli mieleen, että voisivatko maiden väliset suuret erot kuolleisuudessa selittyä sillä, että koronasta on liikkeellä samaan aikaan erilaisia mutaatioita niin, että esimerkiksi Italiassa ja Espanjassa virus on erityisen ärhäkkä, Ruotsissa keskitasoa ja täällä Suomessa aika kesy. Tätä teoriaa tukisi sekin, että Suomen koronatartunnat tulivat pitkälti Itävallasta, joka on selvinnyt kohtalaisilla kuolinluvuilla (tänään 368), vaikka tautia on ollut siellä pitkään. Ehkäpä myös tuolla Afrikassa on koronasta kesympiä muotoja.
Miksi tätä ei ole tutkittu? Varmaan siksi, että kaikkialla on ollut kiireellisempääkin tekemistä, eikä edes koronaviruksen perusolemuksesta tiedetä vielä tarpeeksi.
finishbetter kirjoitti:Voi olla, mutta välillä pentagonkin puuhuu asiaa![]()
Tämä on osa robert f kennedyn jr kampanjaa, gatesia vastaan.
Ennustan että kennedy murhataan kohtapuolin.. varmaan tekee ns. itsemurhan.

finishbetter kirjoitti:Valitsen tottakai tulokset ja tutkimukset jotka tukee mun maailmankuvaa, niin kauan kun they make sense niin maailmankuvani on mielestäni oikea

rulezman kirjoitti:finishbetter kirjoitti:Valitsen tottakai tulokset ja tutkimukset jotka tukee mun maailmankuvaa, niin kauan kun they make sense niin maailmankuvani on mielestäni oikea
Se nyt ei tieteessä vaan toimi niin, että sieltä valikoidaan ne omaa maailmankuvaa tukevat kertomukset...

rulezman kirjoitti:Seuraavaksi kai väität, että painovoimaa ei ole olemassa, aurinko on pieni pallo maan yläpuolella ja avaruutta ei oikeasti ole olemassa?
Jos joskus voitan lotossa, niin lupaan ostaa ihan vitullisen ilmapallon ja lännättää teikäläisen niin korkealle, että pahinkin skeptikko näkee maapallon kaarevuuden!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa