Jalkapallon historia DVD

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Jalkapallon historia DVD

ViestiKirjoittaja rulezman » 23.02.2008 20.41

Kuinka moni omistaa kyseisen DVD:n?
15 tuntia jalkapallon historiaa, kaikkien MM-kisojen finaalien maalit, Pelen, Maradonan, sun muiden tähtien haastattelut, ja paljon kaikkea muuta.

Itse kesällä ostin Anttilasta kyseisen elokuvan, mutta näin sen tänäänkin vielä Anttilassa, kannattaa ostaa jos ei vielä ole.

Mutta yksi huono asia boksissa on, ei näy ketä haastatellaan, aikamoiseksi arvailuksi menee [smilie=hesse_television.gif]

Ja ei kannata ostaa, jos ei todella historia kiinnosta.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
rulezman
Oliver Kahn

Re: Jalkapallon historia DVD

ViestiKirjoittaja Verbal » 23.02.2008 21.07

Onko kyse History of Football DVD-paketista, johon taisi kuulua kaikkiaan seitsemän levyä. Tosiaan tuo haastateltavien nimien puuttuminen on ikävä ongelma, ja muitakin teknisiä pikkubugeja oli.

Paketti sortuu välillä tuhlaamaan arvokasta aikaa turhanpäiväisten pikkuseikkojen luetteluun. Jalkapallon kattavaa historiaa ei pysty änkemään edes seitsemälle DVD-levylle, varsinkin jos levytilaa tuhlataan turhien detaljien luetteluun.

Hyvä hankinta jos jalkapallon historiasta ei ole ennalta kovinkaan merkittävää perustietoa, koska tällöin suurin osa levyn sisällöstä tulee uutena asiana. Itse ostin paketin muistaakseni noin kympillä, eikä siitä paljon sen enempää kannata maksaa.
Verbal
Tuomari

ViestiKirjoittaja Anores » 14.04.2008 15.26

Itellä on DVD joka tosin kertoo Barcelonan historiasta.
Puhun paskaa, haukun ketä tykkään, näytän persettä maailmalle ja olen kusipää.
Anores
Apulaisvalmentaja

ViestiKirjoittaja SCHUMI » 12.08.2009 15.05

Omistan kyllä, en vain ole ehtinyt vielä katsomaan. Myös tuo Anoresin mainitsema Barcelonan historia löytyy hyllystä.
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009 :mrgreen:
SCHUMI
Michael Schumacher

Paluu Yleinen keskustelu