Niin se vaan mestaruuskrapula otti Suomen pikkuleijonista niskalenkin.. Suomi putoamiskarsintaan ja Rautakorvelle monoa kesken turnauksen. Jussi Ahokas ottaa valmennusvastuun siis jo nyt.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
Ei mennyt ihan putkeen Pikkuleijonien turnee. Korkeimmalla tasolla säilyttiin, mutta omanlaisensa katastrofi kuitenkin kyseessä.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
Suomen u20 maajoukkueen ykkösvahti Veini Vehviläinen saamassa lähtöpassit Jypistä. Millä jengillä ois tarvetta? Jypissä juuttui kolmosvahiksi ja ei mennyt putkeen kisoissakaan.
"Saku Koivu is a MAN among men. He was an inspiration, a mentor, a friend, and an unbelievable competitor. He showed me what it meant to be" -Sheldon Souray
Suomi päättänyt hakea lätkän MM-turnausta vuodelle 2021.
Suomessakin pelannut ja miesten sarjoissa ensimmäisenä naisena kiekkoillut Hayley Wickenheiser on päättänyt laittaa luistimet naulaan ja keskittyä opintoihin.
Ylen haastattelussa Tuukka Rask kertoi, että äänestäisi itsensä Suomen vuoden urheilijaksi
"Saku Koivu is a MAN among men. He was an inspiration, a mentor, a friend, and an unbelievable competitor. He showed me what it meant to be" -Sheldon Souray
Urheilulehden mukaan Antti Törmäsen jatko HIFK:n päävalmentajana on vaakalaudalla ja mahdollinen seuraaja on, joko Shedden tai Westerlund.
Ja Petteri Nummelin 44v palaa Suomeen ja Tutoon Norjasta.
MajorGrillo kirjoitti:Ja Petteri Nummelin 44v palaa Suomeen ja Tutoon Norjasta.
Ai että, kerta vielä. Petteri Nummelin on kyllä omasta mielestä ollut aina yksi hienoimmista suomalaisista jääkiekkoilijoista.
Teemu Pulkkinen Arizonaan. Ei ole hyödyksi joukkueelle kun kärkikentissä ja ylivoimilla. Sinne ei tarpeeksi nopea ja hyvä lämärin ainoita huippuominaisuuksia.
Oisko jo aika koittaa KHL-kortti?
Naisten MM-kisat käynnissä ja Suomi onnistui voittamaan Kanadan. Sinällään voinee vetää rastin seinään, sillä Kanada ei tätä ennen ole tainnut hävitä virallisissa peleissä muille kuin Yhdysvalloille!
Leijonien ensimmäinen MM-leiriryhmä valittu. Porukka suuntaa tiistaina Unkariin, jossa matsi perjantaina. Sieltä paluu takaisin Suomeen ja seuraavalla viikolla kaksi matsia kotimaassa Tanskaa vastaan.
Maalivahdit: Juha Metsola (Amur Habarovsk) Joni Ortio (Skellefteå AIK) Harri Säteri (HK Vitjaz)
Puolustajat: Topi Jaakola (Jokerit) Joonas Järvinen (Kunlun Redstar) Tommi Kivistö (Avtomobilist Jekaterinburg) Miika Koivisto (Jukurit) Lasse Kukkonen (Kärpät) Ville Lajunen (Jokerit) Anssi Salmela (Lingköpings HC) Jesse Virtanen (Lukko)
Hyökkääjät: Miro Aaltonen (HK Vitjaz) Marko Anttila (Jokerit) Antti Erkinjuntti (Pelicans) Teemu Hartikainen (Salavat Julaev Ufa) Tommi Huhtala (Jokerit) Pekka Jormakka (Jokerit) Julius Junttila (Luleå HF) Joonas Kemppainen (Sibir Novosibirsk) Niko Ojamäki (Ässät) Olli Palola (Växjö Lakers) Antti Pihlström (Jokerit) Mika Pyörälä (Kärpät) Tomi Sallinen (Kunlun Redstar)