Valvoja: Tuomaristo
yGo kirjoitti:Suhteellisen kovan Romanialaisen pelinrakentajan sain 50tuhannella, vai mitä mieltä Urheilufoorumin porukka on?
kirja kirjoitti:Millaisia innereitä sinulla on? Minulla on kaksi ylilyonnollista. Lisäksi OCD:llani on mahti pr. =) Kovia seiskaan ja kuutoseen (jonne nousin), mutta hyödyllisiä.
Jonzku92 kirjoitti:Maanantain tai perjantain sitten varmaankin. Mielummin maanantai, mutta päätä sinä. Pidetään aika samana.
yGo kirjoitti:Schumi ei ole ehtinyt tuota Haastetta hyväksymään, joten sopisiko jollekkin muulle haaste, en halua mitään älyttömän kovaa joukkuetta vastaan!
SCHUMI kirjoitti:yGo kirjoitti:Schumi ei ole ehtinyt tuota Haastetta hyväksymään, joten sopisiko jollekkin muulle haaste, en halua mitään älyttömän kovaa joukkuetta vastaan!
Lähetin sulle uuden haasteen, kun en edellistä ehtinyt hyväksymään. Oltiin Kalajoella mökkeilemässä. Vakiovastustaja ;)
Ja mitä hel*ettiä?!? Olen seiskassa! Olin sarjakakkonen, eikö vain sarjaykkösen pitäisi nousta? Miten tämä on mahdollista??
No ei se kyllä haittaakkaan. :)
yGo kirjoitti:Ja nyt sä saat turpiis! Oikee huolella, viime kerralla oli jo lähellä, mutta su pelaajas kavens siin 80 min..
SCHUMI kirjoitti:No en mä varmaankaan millään ykköskokoonpanolla lähde, joten hyvin mahdollista.
yGo kirjoitti:Ja nyt sä saat turpiis! Oikee huolella, viime kerralla oli jo lähellä, mutta su pelaajas kavens siin 80 min..

SCHUMI kirjoitti:yGo kirjoitti:Ja nyt sä saat turpiis! Oikee huolella, viime kerralla oli jo lähellä, mutta su pelaajas kavens siin 80 min..
No niinhän sä sait turpaan. 3-0 kotivoitto.
Suomen Cup alkaa
yGo kirjoitti:Tuota olisin valmis myymään, mikä olisi realistinen hinta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa