kirja kirjoitti:Tämä on kuudes päiväni pelissä, ja oppaan mukaan huomenna taistellaan. Peli itse väittää you should fight. Opasta kai noudatetaan?
Opasta kannattaa noudattaa, jos vain suinkin pystyy, eli tällähän hetkellä Suomella ei ole yhtään aktiivista taistelua. Voi toki olla että huomenna päästään taas taistelemaan venäläisiä vastaan - nähtäväksi jää. Ajoittainhan suomalaiset pääsevät myös taistelemaan liittolaisten (EDEN -liittouma) puolesta, ja esimerkiksi itse sodin ensimmäiset sotani Kroatian puolesta serbihyökkääjiä vastaan. Seuratkaa valtion taistelukäskyjä silmä kovana.
yGo kirjoitti:Wellnes ainoastaan 38, miten saa lisää, pitää mennä sairaalaan? Miten?
http://erepublik.absurdit.net/Ohjeiden loppupäässä on kohta "Olen pelannut jo kaksi kuukautta, mutta wellness on 29. Mitä voin tehdä korjatakseni asian?" Sieltä löytyy seuraavat kohdat:
* Lopeta treenaaminen päivittäin siihen asti, kunnes pääset sairaalaan.
* Vaihda työpaikkaa Q1-tason firmaan. (wellness vähenee silloin vain yhden pisteen päivässä.)
* Osta korkealaatuista ruokaa (Q4, Q5).
* Pyydä jotain pelikaveria antamaan lahjoja rahaa vastaan. Tule kyselemään irkkiin tai foorumille.
* Jos et asu Q5 sairaalan alueella, osta matkalippu ja muuta sinne.
* Myy kultaa, jos ei ole markkoja.
* Pyydä lahjoja ja/tai matkalippu puolueelta /pelikavereilta /valtiolta jos ei ole kultaa.
* Heti kun saat wellnessin tasan tai yli 40:n katso miten toimitaan seitsemäntenä päivänä ja siitä eteenpäin.