Valvoja: Tuomaristo

rulezman kirjoitti:Jep, kiirettä pukkaa ja tyhjästä on paha nyhjästä juttua tänne...
rulezman kirjoitti:Eikös pelikoneet sitten muka meekkään vielä kesän alussa k-18 kamaksi?

rulezman kirjoitti:Jep, ei veikkauksissa ole kyllä juurikaan mitään pahaa, pikkuskiditkään ei niitä pelaa, kun ei mitään ymmärrä eivätkä saa kuponkeja täytettyä oikein...

rulezman kirjoitti:Oi niitä aikojan kun silloin seittmän vuotiaana muistaakseni ekan kerran ihan ite kävin kioskilla veikkaukset tekemässä.. Maailma muuttuu...
Hermu kirjoitti:Tietääkö joku, millä nimellä kutsutaan äidin serkkua, taikka serkun lasta?
Jonzku92 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Oi niitä aikojan kun silloin seittmän vuotiaana muistaakseni ekan kerran ihan ite kävin kioskilla veikkaukset tekemässä.. Maailma muuttuu...
Voititko muuten ensimmäisestä vedostasi?
Itse (seitsemän vuotiaana ruksasin ensimmäisen lapun ja siintä tuli parikymmentä markkaa voittoa) ja jos ei kaikki, niin ainakin suurin osa tutuistani voittivat ensimmäisestä Pitkävedostaan. Ja yhden voiton suuruudenkin muistan, sillä pelasin saman lapun. Kerrointa siinä oli 32,40 (hän pelasi ensimmäisen kertansa euroaikana ja ei ole tietääkseen tähän päivään asti ruksannut toista lappua).

rulezman kirjoitti:Jonzku92 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Oi niitä aikojan kun silloin seittmän vuotiaana muistaakseni ekan kerran ihan ite kävin kioskilla veikkaukset tekemässä.. Maailma muuttuu...
Itse (seitsemän vuotiaana ruksasin ensimmäisen lapun ja siintä tuli parikymmentä markkaa voittoa) ja jos ei kaikki, niin ainakin suurin osa tutuistani voittivat ensimmäisestä Pitkävedostaan. Ja yhden voiton suuruudenkin muistan, sillä pelasin saman lapun. Kerrointa siinä oli 32,40 (hän pelasi ensimmäisen kertansa euroaikana ja ei ole tietääkseen tähän päivään asti ruksannut toista lappua).
En mä nyt kyllä taitanut ekalla voittaa, mutta aika piakkoin se eka voitto sieltä tuli, formuloiden superkaksaria silloin pelasin, vormuloista veikkaajan urani käynnistyi
rulezman kirjoitti:Jonzku92 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Oi niitä aikojan kun silloin seittmän vuotiaana muistaakseni ekan kerran ihan ite kävin kioskilla veikkaukset tekemässä.. Maailma muuttuu...
En mä nyt kyllä taitanut ekalla voittaa, mutta aika piakkoin se eka voitto sieltä tuli, formuloiden superkaksaria silloin pelasin, vormuloista veikkaajan urani käynnistyi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa