Valvoja: Tuomaristo
No ei ne Saksasta, Ruotsista, Hollannista, Unkarista, Italiastakaan kerää 15 lupaavinta ja muuta 10vuodeksi Australiaan. Joten kyllä tämän valmentautumisen näköjään voi tehdä omassa maassaankin, jotta menestystä tulee. Kai ne uima-altaat on yhtä märkiä ja pitkiä Australiassakin.
Mulla nyt vaan ei mene tuo läpi, että miksi 10-18vuotias unkarilainen olisi yksilönä sen kummemmissa olosuhteissa kuin suomalainenkaan. Ero mikä tulee on valmennuksessa. Suomalainen ei saa yhtä laadukasta valmennusta.
Kai ne uima-altaat on yhtä märkiä ja pitkiä Australiassakin.
Ja ehkä yllätyt, mutta uinnissa on paljon ammattivalmentajia ihan junioreissa, jotka tekevät työkseen sitä. On akatemioita, aamuharjoittelua, koulupäivät limitetty uintiharjoitusten kanssa, uintiratoja käytössä uimahalleissa junioreille, kuntosaleja käytössä oheisharjoitteluun. Sitten on paljon osa-aikaisia valmentajia tämän lisäksi.

M1999 kirjoitti:Olen itse asiassa itse liikunta-alalla ja tiedän uimahallien toiminnasta paljon. Ja ehkä yllätyt, mutta uinnissa on paljon ammattivalmentajia ihan junioreissa, jotka tekevät työkseen sitä. On akatemioita, aamuharjoittelua, koulupäivät limitetty uintiharjoitusten kanssa, uintiratoja käytössä uimahalleissa junioreille, kuntosaleja käytössä oheisharjoitteluun. Sitten on paljon osa-aikaisia valmentajia tämän lisäksi. Itse asiassa tilanne on paljon parempi nykyään valmentautumisten osalta kuin vaikka kultaisella 90 luvulla - mutta tulos on surkeaa. Suomen valmennus on pudonnut pahasti kyydistä, niin lapsi kuin huippuvaiheessakin. Tieto mitä huippu-uinti vaatii tuntuu olevan aika nollissa, samoin vaatimustasot
rulezman kirjoitti:Kolmossija ekasta lähdöstä K&K:lleTästä hyvä jatkaa.

rulezman kirjoitti:Seiskasija kakkoslähdössä, hyvältä näyttää.
M1999 kirjoitti:rulezman kirjoitti:Seiskasija kakkoslähdössä, hyvältä näyttää.
Montako venettä on mukana

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa