Valvoja: Tuomaristo
chesswinner kirjoitti:Kiero turkkilainen käänsi selkänsä ja ryssätuomari jakeli pisteitä asun värin perusteella. 3-2 matsista, jossa paremmasta ei ollut mitään epäselvyyttä.

SirJ kirjoitti:No mä en nyrkkeilystä mitään ymmärrä, mutta mun mielestä tuo oli parhaan näköinen ottelu Miralta, mutta ilman varoitustakin silti vain 3-2. Noilla tuomareilla ei ainakaan ole seuraavassa ottelussa toivoa.

rulezman kirjoitti:"IS:n tietojen mukaan Potkonen potee jonkinlaista mediakammoa, ainakin arvokisoissa. "
Urheilunkuluttaja kirjoitti:
Hyvä, ymmärtäis muutkin olla puhumatta medialle heti urheilu suorituksen jälkeen. Venyttely ja happojen poistaminen kehosta on paljon tärkeämpää. Varsinkin kun uran tärkein matsi on edessä.
RobinHood kirjoitti:Urheilunkuluttaja kirjoitti:
Hyvä, ymmärtäis muutkin olla puhumatta medialle heti urheilu suorituksen jälkeen. Venyttely ja happojen poistaminen kehosta on paljon tärkeämpää. Varsinkin kun uran tärkein matsi on edessä.
Juuri näin. Jos urheilija viihtyy liikaa mediassa ja "On iloinen ja pirteä" ennen urheilusuoritusta niin kuin Kristiina Mäkelä tai Satu Mäkeä-Nummela, keskittyminen itse urheilusuoritukseen ei ole 100%:lla tasolla. Itse tämän tiedän itsestäni. Kun minulla on tärkeä "ottelu" edessäni, minua alkaa jännittämään ja olen ihan hiljainen ja haudan vakava ja olen suunnilleen sokea kaikesta mitä ympärilläni tapahtuu.

Paluu Tokion kesäolympialaiset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa