Liiga 16/17

Keskustelua SM-liigasta, NHL:stä, MM-kisoista...

Valvoja: Tuomaristo

Re: Liiga 16/17

ViestiKirjoittaja vilsu » 28.04.2017 12.42

Volmari kirjoitti:Olisi suonut kyllä, mutta toisaalta Tappara oli voittanut runkosarjan.

No joo, mutta eihän sen runkosarjan voiton tarvitse mitään tarkoittaa enää sitten kun tosipelit alkaa. Näin tänä vuonna, toivottavasti KalPa saa buustia tulevaan ja ottaa sen mestaruuden vaikka sitten ensi kaudella.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Liiga 16/17

ViestiKirjoittaja Volmari » 28.04.2017 13.38

Arvostan Jalkapalloliigaa siitä, ettei se peluuta erikseen "tosipelejä", vaan mestaruus ratkaistaan sillä perusteella, mikä joukkue on parhaassa kunnossa läpi kauden. Jääkiekkoliigan runkosarjan katsojamäärät ovat laskussa. Olisiko osasyy siinä, että nykyään monesta muustakin on turhauttavaa maksaa "leikkipeleistä"?
Volmari
Elävä legenda
 
Viestit: 1954
Liittynyt: 21.08.2015 21.45

Re: Liiga 16/17

ViestiKirjoittaja vilsu » 28.04.2017 14.35

No joo, onhan tossakin ihan pointtinsa. Mutta toisaalta ei välttämättä ota pleijareilta mitään pois: mitaleita saadakseen on silti oltava kunnossa koko kausi ja viimeisissä peleissä runkosarjan jälkeen vielä kaivettava niitä tehoja irti.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Liiga 16/17

ViestiKirjoittaja vilsu » 04.05.2017 10.50

vilsu kirjoitti:Sanoma on päättänyt jättää käyttämättä jatko-option liigakiekkoilun näyttämisestä ja heidän kauttaan Liiga siis loppuu ensi kauden päätteeksi.

Telia hankkinut nuo oikeudet itselleen eli ovat Liigan kumppaneita kaudesta 2018-19 alkaen.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Edellinen

Paluu Jääkiekko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron