Lopettanut NBA-tähti, jolla on ollut liigan paras pistekeskiarvo kaudella useamman kuin yhden kerran. On pelannut myös tähdistöottelussa enemmän kuin viisi kertaa.
Kaikki noi näyttää samalta ei vaan, Jordanin ja Rodmanin tunnistaisin, ja kumpikaan niistä tuo ei ole. Ilman lunttaamista en tästä selviä, toivottavasti jollain foorumin käyttäjällä on tietoa.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Maranellon hanttipoika, tunnetaan myös nimellä Eddie Irvine
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009
Vaikka rulezman ei huomioikaan vastaustani, niin postaan silti seuraavan. Koska 100% varma Irvine.
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009